Had ie een nummer sticker "13" op de voordeuren zitten?fonflaar schreef:Vanmorgen rond kwart voor 10 kwam ik een oranje Dyane tegen op de snelweg tussen Uden en Veghel, geen kenteken kunnen lezen.....
Gespot!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 241
- Lid geworden op: di 26 mei, 2009 21:44
- Locatie: Scherpenzeel
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: zo 10 mei, 2009 13:01
- Locatie: Hengelo
Behorend bij artielel van Duc Tuc
Bij een verkeersongeval op het kruispunt van de 6 Septemberstraat met de afrit 26 van de E314 in het Limburgse Lummen raakte maandagavond Marc Aerts uit Leopoldsburg gewond. Met zijn Citroën 2CV6 Charleston botste hij op de Lexus van een Hongaars koppeltje dat in Engeland woont. Bestuurder Marc Aerts brak bij het ongeval zijn pols. De man vroeg zich meteen af of zijn 30 jaar oude 2pk nog te redden viel. Niet toevallig is Marc één van de 14 gepassioneerde medewerkers van de Tiense firma Citroën Quality Services (CQS), waar alles rond de 2pk draait. Daar maakt men zich alvast geen zorgen over de veiligheid van de 2CV'kes. Zelfs zonder hoogtechnologische snufjes, elektronica, airbags en speciale materialen gebruikt voor de veiligheid te verhogen, zijn de auto's volgens Dieter Pétré nog perfect uitgerust om in het dagdagelijkse verkeer mee te draaien.
Bij een verkeersongeval op het kruispunt van de 6 Septemberstraat met de afrit 26 van de E314 in het Limburgse Lummen raakte maandagavond Marc Aerts uit Leopoldsburg gewond. Met zijn Citroën 2CV6 Charleston botste hij op de Lexus van een Hongaars koppeltje dat in Engeland woont. Bestuurder Marc Aerts brak bij het ongeval zijn pols. De man vroeg zich meteen af of zijn 30 jaar oude 2pk nog te redden viel. Niet toevallig is Marc één van de 14 gepassioneerde medewerkers van de Tiense firma Citroën Quality Services (CQS), waar alles rond de 2pk draait. Daar maakt men zich alvast geen zorgen over de veiligheid van de 2CV'kes. Zelfs zonder hoogtechnologische snufjes, elektronica, airbags en speciale materialen gebruikt voor de veiligheid te verhogen, zijn de auto's volgens Dieter Pétré nog perfect uitgerust om in het dagdagelijkse verkeer mee te draaien.
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: zo 10 mei, 2009 13:01
- Locatie: Hengelo
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 230
- Lid geworden op: do 30 aug, 2007 19:17
- Locatie: loosbroek
Pffff daar heb ik niet op gelet, zag 'm net op het laatste nippertje.....AcaMarcel schreef:Had ie een nummer sticker "13" op de voordeuren zitten?fonflaar schreef:Vanmorgen rond kwart voor 10 kwam ik een oranje Dyane tegen op de snelweg tussen Uden en Veghel, geen kenteken kunnen lezen.....
Van de week stond er in Berlicum een witte eend, kenteken eindigt op ..D-33, de foto is helaas mislukt....
En net langs het kanaal tussen Den Bosch en Berlicum een witte Mehari met zwart dak met een Snoopy erop, kenteken BJ-97-96
yeah weer een rijdende eend........
Vanmiddag in Harlingen twee Eendjes gespot binnen 5 minuten.
Een blauwe uit 1985.
En een pick up uit 1984.
Een blauwe uit 1985.
En een pick up uit 1984.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer: