Ik verwacht (weet wel zeker) dat E.G. nog een poging waagt als hij tijd heeft deze week:)Red Duck schreef:Had ik in Zwolle ben 2 dagen later nog een keer gegaan
Forumtrofee Back to the woods
Moderator: Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Hier even belangrijkere zaken aan het hoofd.sellavie schreef:pik hem wel op als ik terug kom uit duitsland.
Morgen wordt onze kleinzoon gehaald. Kereltje heeft het niet naar zijn zin in de buik bij zijn moeder en wordt 6 weken te vroeg geboren. Mama en de kleine liggen nu al ruim een week in het ziekenhuis.
Spannend dus allemaal hier.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
Gezien de snelheid waarmee Sellavie de vorige keer de trofee ophaalde, denk ik niet dat de trofee tot het weekend in Limburg ligt.AK350 schreef:Anders kunnen de Rolduc gangers zondag eens goed het bos doorspitten haha
Maar zo niet, dan wordt het idd wel een heel spannend wie er mee vandoor gaat.
Mehari 1971 (project status)
Wie haalt wie kleinzoon troffee rolduc ik hop dat het met kleinzoon en moeder allemaal goed is gegaan.
En rolduc zit er niet in voor mij moet weer eens werken heb met pijn en meoite zaterdag vrij kunnen krijgen voor een uitstapje/concert in Amsterdam.
Troffee al boven Water????
En rolduc zit er niet in voor mij moet weer eens werken heb met pijn en meoite zaterdag vrij kunnen krijgen voor een uitstapje/concert in Amsterdam.
Troffee al boven Water????
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Gos, sta je om 7 uur naast je bed op je vrije dag.
Vol goede moed naar Rolduc gereden om op zoek te gaan naar het houten kistje.
Kom je daar, staat er een man, ongeveer midden 50, zich een beetje verdacht te gedragen op de plek waar de trofee zou moeten liggen.
Snel verstopt in de bosjes en stiekem gekeken wat deze kerel aan het doen was.
Nadat hij een tijdje heeft rondgekeken, vertrekt hij weer, met een houten kistje. Vanuit mijn verstopplek zie ik dat de man naar een paars/houtkleurige eend loopt.
Shit, mn eigen vader was me voor!!!!
Ben ik blij dat ik een levendige fantasie heb, en gewoon lekker thuis in mn schommelstoeltje, na lekker uitgeslapen te hebben, een mooi verhaaltje zit te verzinnen...
Maar E.G. heeft dus serieus de trofee in bezit!! Foto's zouden nog komen begreep ik
Vol goede moed naar Rolduc gereden om op zoek te gaan naar het houten kistje.
Kom je daar, staat er een man, ongeveer midden 50, zich een beetje verdacht te gedragen op de plek waar de trofee zou moeten liggen.
Snel verstopt in de bosjes en stiekem gekeken wat deze kerel aan het doen was.
Nadat hij een tijdje heeft rondgekeken, vertrekt hij weer, met een houten kistje. Vanuit mijn verstopplek zie ik dat de man naar een paars/houtkleurige eend loopt.
Shit, mn eigen vader was me voor!!!!
Ben ik blij dat ik een levendige fantasie heb, en gewoon lekker thuis in mn schommelstoeltje, na lekker uitgeslapen te hebben, een mooi verhaaltje zit te verzinnen...
Maar E.G. heeft dus serieus de trofee in bezit!! Foto's zouden nog komen begreep ik
2cv Vert Tuilleries 1975
-
- Regelmatige poster