Iemand (ami-bezitter met name) die ervaring heeft met het strippen van portieren en mij kan vertellen op welke manier de ruiten het makkelijks te verwijderen zijn?
alvast bedankt!
ramen (schuifruitjes) verwijderen uit Ami deuren
ramen (schuifruitjes) verwijderen uit Ami deuren
Ami 8 break
Bij mij zitten er bovenop de raamstijlen (achter dus) schroefjes. Als je die losschroeft komt er denk ik wel het één en ander los.
Ik kan zelf mijn raampjes bijna niet schuiven (heb er zuurvrije vaseline ingesmeerd, nadat ik eerst alle algmeuk er uit gepeuterd had). Ik zou het zelf ook eens moeten proberen.
Vraag het anders eens per pm aan catscit, die heeft ervaring met ami's
Laat even weten wat je bevindingen zijn
Ik kan zelf mijn raampjes bijna niet schuiven (heb er zuurvrije vaseline ingesmeerd, nadat ik eerst alle algmeuk er uit gepeuterd had). Ik zou het zelf ook eens moeten proberen.
Vraag het anders eens per pm aan catscit, die heeft ervaring met ami's
Laat even weten wat je bevindingen zijn
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Beginner
- Contacteer:
ik heb bij mijn dyane (toen ik die nog had) het onderste deel zo gekantel dat je hem er zo uit kan halen (is wel ff prutsen) dan kan je een aantal schroefjes welk tussen het rubber zitten waar je raampje in zat losdraaien en zo de hele boel er uit halen.
het is inderdaad erg handig er eerst zuurvrije vaseline in te smeren dan gaat het wat soepeler.
succes
het is inderdaad erg handig er eerst zuurvrije vaseline in te smeren dan gaat het wat soepeler.
succes