Het is mij ook opgevallen dat de rand onder de bumper bij een AK350 soms onderbroken is. (alleen bij AK350, niet bij de AZU) Ik weet niet precies tussen welke bouwjaren dit precies was (in ieder geval tussen 1963-1967, volgens mij is het ongeveer met de overgang van de rode naar de oranje zij-knipperlichten gewijzigd) maar ik weet wel dat de AK350's die een onderbroken achterbumper hebben (uit 2 delen zoals de jouwe op de foto) ook een onderbroken balkje onder de bumper hebben. Hebben Ak350 een bumper uit een geheel, bestaat het balkje onder de bumper ook uit een geheel...
Maar Citroën heeft denk ik toch ook onderdelen door elkaar gebruikt want ik ken ook weer AK350'van 1964/1965 die wel weer een balkje en bumper uit een stuk hebben...Het heeft volgens mij ook niet te maken met Franse of Belgische produktie.
Mijn AK350 uit 1970 heeft overigens een doorlopende bumper en dus ook het randje eronder is uit een geheel.
O ja...de ruimte tussen de balkjes onder de bumper moet iets groter zijn zo te zien. (iets kleiner dan de ruimte tussen de bumpersteunen)
Een onderbroken achterbalk heb ik niet.
Aan de onderbalk zit bij mij in het midden een soort uitbouw naar onder, vandaar dat ik ook al aan een extra krikpunt dacht.
Weet iemand de juiste afstand voor de tussenruimte?
Ik heb zojuist een AK 350 gekocht (geimporteerd ut frankrijk) deze is van begin 1968 deze heeft aan de achterkant onder de deurtjes ook een onderbrekeng in het balkje.Weet iemand of dit plaatwerkdeel (met onderbroken balkje) ergens te koop is?