Toch meer oldtimers belastingvrij!
-
- Veelvuldig poster
Toch meer oldtimers belastingvrij!
Goed nieuws !
http://www.autoblog.nl/oldtimers-belast ... spelregels
http://www.autoblog.nl/oldtimers-belast ... spelregels
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
voor mij helemaal geen goed nieuws
Voor mijn eend moet ik dus gaan betalen (LPG) en mijn BX uit 1989 moet nog lang wachten en dan moet ik nog steeds de toeslag (Diesel) betalen. En daar komt de frustratie bij dat het dak van mijn Service te laag is om grijs kenteken te mogen betalen, ik betaal me blauw aan geel.
Kortom, voorlopig ga ik volgens mij alleen maar NOG meer betalen.
Voor mijn eend moet ik dus gaan betalen (LPG) en mijn BX uit 1989 moet nog lang wachten en dan moet ik nog steeds de toeslag (Diesel) betalen. En daar komt de frustratie bij dat het dak van mijn Service te laag is om grijs kenteken te mogen betalen, ik betaal me blauw aan geel.
-
- Veelvuldig poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
van welk jaar is je eend dan?Captain Krimson schreef:voor mij helemaal geen goed nieuws
-
- Veelvuldig poster
@backfire; 1983 volgens mij, die is al een tijd belastingvrij, maar volgens de nieuwe regeling moet ik daarvoor weer gaan betalen.
@rossero wat was de regeling dan die vorig jaar werd aangenomen? Volgens mij hoefde ik in die regeling voor de eend niet te gaan betalen. Voor de BX blijf ik voorlopig het volle pond doorbetalen. Voor de eend moet ik de LPG-toeslag gaan betalen. Ik geef toe, dat is niet veel, maar ik ga méér betalen.
@rossero wat was de regeling dan die vorig jaar werd aangenomen? Volgens mij hoefde ik in die regeling voor de eend niet te gaan betalen. Voor de BX blijf ik voorlopig het volle pond doorbetalen. Voor de eend moet ik de LPG-toeslag gaan betalen. Ik geef toe, dat is niet veel, maar ik ga méér betalen.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Als ie belastingvrij is, blijft ie dat ook gewoon volgens mij, en dus geen extra toeslag voor gas...
tenzij ie vanaf bj 87 of later is, dan wel belastingvrij in de toekomst, maar op gas een toeslag..
zie:
tenzij ie vanaf bj 87 of later is, dan wel belastingvrij in de toekomst, maar op gas een toeslag..
zie:
Voor auto’s op LPG en diesel in gebruik genomen vanaf 1987 geldt voortaan een toeslag.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Heavy user
@captain krimson:
als je eend nu al wegenbelastingvrij is hoef je volgens mij niet ineens die toeslag te betalen. dat geld alleen voor auto's van 87 en jonger. dus de regeling is altijd nog beter dan niets toch?
wat ik me alleen af vraag, hoe lang gaat het duren voor er weer een andere regeling gaat gelden. de politiek is net een stoplicht vandaag de dag. de ene dag lees je nog dat het epd definitief niet door gaat en een week later lees dat ze aan het kijken zijn hoe ze het toch kunnen invoeren...
dus wat het woord van een politicus waard is vandaag de dag...
als je eend nu al wegenbelastingvrij is hoef je volgens mij niet ineens die toeslag te betalen. dat geld alleen voor auto's van 87 en jonger. dus de regeling is altijd nog beter dan niets toch?
wat ik me alleen af vraag, hoe lang gaat het duren voor er weer een andere regeling gaat gelden. de politiek is net een stoplicht vandaag de dag. de ene dag lees je nog dat het epd definitief niet door gaat en een week later lees dat ze aan het kijken zijn hoe ze het toch kunnen invoeren...
dus wat het woord van een politicus waard is vandaag de dag...
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-