Nog een remklauw vraag.
In de verschillende werkplaatsboeken worden de" remklauwverbindingspijpjes" genoemd.
Deze verbinden het LHM kanaal van de twee remklauwhelften en er zit nog een rubber o ringetje bij op 1 helft.
Nou heb ik mijn remklauwen uit elkaar gehaald, met veel beleid, maar ik ben deze verbindinspijpjes niet tegengekomen.
Als ik de remklauw bekijk kan ik ook niet zien dat daar een pijpje heeft ingezeten.
Mijn vraag:
Hebben alle remklauwen een dergelijk verbindingspijpje?
Of zijn er modellen waar dat pijpje niet is toegepast??
Wie kan mij helpen!!
Greetz David
Verbindingspijpje tussen remklauwhelften, help!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zelfde verhaal als Peter: zitten er soms wel en soms neit in.
Bij mijn eend zelfs aan de ene kant wel en aan de andere niet. Ik na demontage weer langs de eendengarage voor zo'n pijpje. Reactie: oh, niets aan de hand. Als ie er niet in zit dan past ie er ook niet in. Ik dat thuis nameten en dat klopt.
Gr Rob
Bij mijn eend zelfs aan de ene kant wel en aan de andere niet. Ik na demontage weer langs de eendengarage voor zo'n pijpje. Reactie: oh, niets aan de hand. Als ie er niet in zit dan past ie er ook niet in. Ik dat thuis nameten en dat klopt.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
OK!
Heb alles al nagezocht of het er misschien uitgevallen was na demontage
Toen ik het spul goed bekeek kon ik mij ook niet voorstellen dat daar nog een pijpje in zou passen....
Maar ja, in Haynes staat het, in de Vraagbaak van Olyslager staat het.........begon een beetje te twijfelen
Maar leve het forum
Bedankt.
Greetz David
Heb alles al nagezocht of het er misschien uitgevallen was na demontage
Toen ik het spul goed bekeek kon ik mij ook niet voorstellen dat daar nog een pijpje in zou passen....
Maar ja, in Haynes staat het, in de Vraagbaak van Olyslager staat het.........begon een beetje te twijfelen
Maar leve het forum
Bedankt.
Greetz David