aanschaffen chassis
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
aanschaffen chassis
Hoera! De kogel is door de kerk. Het RDW heeft vandaag de goedkeuring gegeven voor inslag. Het nummer wat er in stond was namelijk illegaal gezet volgens hun. Nu kan ik eindelijk verder.
Wie heeft voor mij een goeie tip wat betreft de aankoop van een nieuw chassis? ik heb al wat gegoocheld en er is nog al wat prijsverschil. Zit nu nog te dubben of ik beter ben aan een gegalvaniseerd of kataforese chassis. Ik kom toch al gauw aan een verschil van ca € 200.- Misschien dat er enkele bruikbare tips komen!
Wie heeft voor mij een goeie tip wat betreft de aankoop van een nieuw chassis? ik heb al wat gegoocheld en er is nog al wat prijsverschil. Zit nu nog te dubben of ik beter ben aan een gegalvaniseerd of kataforese chassis. Ik kom toch al gauw aan een verschil van ca € 200.- Misschien dat er enkele bruikbare tips komen!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- CVosje1994
- Gebruiker
Ik heb een paar weken terug een nieuw chassis gekocht, dat blank naar Nederland wordt gehaald en hier wordt het verzinkt en geverfd.
De garagehouder heeft daarna een anti roest middel er in gespoten en het chassis enkele dagen op een zijde gezet zodat het middel in elk hoekje komt
en natuurlijk ook om gedraaid om bij de andere kant ook in alle hoekjes te laten kruipen.
Je kan tot eind december nog een korting krijgen of een gratis chassis opbouw pakket.
Het chassis zier er origineel uit en alle maten kloppen.
Het chassis komt natuurlijk met certificaat.
De garagehouder heeft daarna een anti roest middel er in gespoten en het chassis enkele dagen op een zijde gezet zodat het middel in elk hoekje komt
en natuurlijk ook om gedraaid om bij de andere kant ook in alle hoekjes te laten kruipen.
Je kan tot eind december nog een korting krijgen of een gratis chassis opbouw pakket.
Het chassis zier er origineel uit en alle maten kloppen.
Het chassis komt natuurlijk met certificaat.

Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
- CVosje1994
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Behandeling
Wat is de beste behandeling voor een verzinkt chassis?David schreef:En gegalvaniseerd of niet, gewoon tegen roest behandelen.
Succes
Eerst met Rx 5 en daarna met Rx 10, of is alleen Rx 10 voldoende?
Of gewoon Tectyl?