Rossero's '63er AZ !Verkocht!
Hij is ingevoerd! Grotere motor staat op kenteken en ik heb een mooi oud kenteken:
AR 31 16
Wel jammer dat de 3 exact in het midden staat omdat de 1-en zo smal zijn. Ik heb dus een extra plaat moeten laten maken zodat ik hem door het midden kan knippen.
Deze week APK, verzekering en weet ik het en dan de weg op! foto's volgen als hij mag rijden
AR 31 16
Wel jammer dat de 3 exact in het midden staat omdat de 1-en zo smal zijn. Ik heb dus een extra plaat moeten laten maken zodat ik hem door het midden kan knippen.
Deze week APK, verzekering en weet ik het en dan de weg op! foto's volgen als hij mag rijden
Hij staat het koud te hebben in de garage! Er missen nog wat accessoires en ik heb niet echt een goede camera dus het duurt nog even voordat er foto's komen. De meest recente foto die ik heb is deze:
Er zitten nu in ieder geval ruitenwissers, bumpers en een extra 2000km op!
Zodra ik er weer mee aan de slag ga komen er foto's! Eerst goed weer. En geld...
Er zitten nu in ieder geval ruitenwissers, bumpers en een extra 2000km op!
Zodra ik er weer mee aan de slag ga komen er foto's! Eerst goed weer. En geld...
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
De eend ziet er super uit..
Maar heb even een vraagje:
Komt de eend zo door de keuring, met zo'n achterpijp van een besteleend/acadiane/mehari?
Ik ben zelf ook bezig met een azam, dus zit ook geen bevestiging achter, dus zal ook een oplossing zijn voor mijn eend straks.
Ik meen me te herinneren dat het niet mocht zo, ivm de uitlaatgassen bij de achterdeur.
Maar heb even een vraagje:
Komt de eend zo door de keuring, met zo'n achterpijp van een besteleend/acadiane/mehari?
Ik ben zelf ook bezig met een azam, dus zit ook geen bevestiging achter, dus zal ook een oplossing zijn voor mijn eend straks.
Ik meen me te herinneren dat het niet mocht zo, ivm de uitlaatgassen bij de achterdeur.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: