rode 2CV6 club restauratie, op naar volgend project.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Dan kun je beter dus bisonkit gebruiken.
Maar die spuitbuslijm, de meeste zijn nog slechter dan bisonkit. Ik heb mijn hele eend opnieuw bekleed (ook met spuitbuslijm) en tot nu toe is de bisonkit de sterkste.
Ik zit sinds kort op opleiding autobekleden, de lijm welke wij gebruiken zit in een soort van drukvat. Er zijn echter veel soorten contactlijm, soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Maar die spuitbuslijm, de meeste zijn nog slechter dan bisonkit. Ik heb mijn hele eend opnieuw bekleed (ook met spuitbuslijm) en tot nu toe is de bisonkit de sterkste.
Ik zit sinds kort op opleiding autobekleden, de lijm welke wij gebruiken zit in een soort van drukvat. Er zijn echter veel soorten contactlijm, soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Ik heb ook nog zo,n spuitbus lijm maar vertrouw het spul niet zo. Vraag me af of het ook kan met die tape die je kan kopen om tapijt mee aan de grond vast te plakken.. Dat is een soort fijn geweven aan 2 kanten super plakkerig goedje. lijkt een beetje op een soort spinneweb achtig iets
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-
- Heavy user
Er zit wel kwaliteitsverschil in.Okee, dan hoef ik dat niet te proberen.Het was ook erg bewerkelijk geweest om er allemaal in te plakken op die manier. Dan toch maar bison, of de spuitlijm
Die van de Gamma kwam weer los toen mijn caravan in de zon stond...
Die lijmspray van de stoffenwinkel zit nog steeds als een huis.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Volgens de restaratie manual moet de afstand tussen de grond en de onderkant van het chassis aan de achterkant 280 mm zijn. En dat is ie.David schreef:Volgens mij staat ie juist keurig.
Mocht iemand nog eens een chassiswissel doen dan is de volgende tip heel aardig: stel de hoogt in voordat je de koets plaatst. Scheelt je een halve middag op je rug onder de auto prutsen.
Gr Rob
-
- Addicted user
- Contacteer:
zo moeilijk is het niet hoor, en de makkelijke manier, krik de wagen op, haal kantelmes er uit, dan kun je zonder gereedschap oog verdraaien, kantelmes terug en laten zakken. Ik heb toen bemerkt dat als je de wagen opkrikt en dan kantelmes tegen de voorkant van het oog laat rusten de hoogte al om en nabij de 280mm is.RobM schreef:Volgens de restaratie manual moet de afstand tussen de grond en de onderkant van het chassis aan de achterkant 280 mm zijn. En dat is ie.David schreef:Volgens mij staat ie juist keurig.
Mocht iemand nog eens een chassiswissel doen dan is de volgende tip heel aardig: stel de hoogt in voordat je de koets plaatst. Scheelt je een halve middag op je rug onder de auto prutsen.
Gr Rob
Uhhh Backfire,
Help mij even: ik heb inderdaad een halve dag liggen kl**t z*kken om de wagenhoogte af te stellen.
Maar je geeft nu wel een makkelijke beschrijving.
Maar waar verstel je de boel dan feitelijk, je trekoog blijft immers in dezelfde positie op de trekstang?
Ben wel erg nieuwsgierig naar deze oplossing!
Greetz David
Help mij even: ik heb inderdaad een halve dag liggen kl**t z*kken om de wagenhoogte af te stellen.
Maar je geeft nu wel een makkelijke beschrijving.
Maar waar verstel je de boel dan feitelijk, je trekoog blijft immers in dezelfde positie op de trekstang?
Ben wel erg nieuwsgierig naar deze oplossing!
Greetz David