verwarming doet het niet na restauratie.
- mooieendje
- Gebruiker
verwarming doet het niet na restauratie.
Na een grondige verbouwing aan mijn 2cv kan ik er eindelijk mee rijden. Maar pffff…wat is het warm in die auto! Ik zit er in mijn bikini in, zo warm. Het is een pick-up geworden, dus de cabine is natuurlijk wel wat kleiner. Waardoor het snel warmer wordt. Ik kom de winter wel door , alleen dit is niet de bedoeling. Maar wel met handschoenen aan, want ik moet mijn ventilatie klepje open houden zo warm als het is.
Wie heeft een tip of schema van de verwarming. Ook mis ik de hendel waarmee je je vooruit kunt ontdoen van wasem en je voeten lekker warm kunt krijgen. ook daar zoek ik een schema of tekening voor. Ja niet zo handig om dit soort dingen kwijt te raken. Maar ja. Dank je wel voor het lezen.
Wie heeft een tip of schema van de verwarming. Ook mis ik de hendel waarmee je je vooruit kunt ontdoen van wasem en je voeten lekker warm kunt krijgen. ook daar zoek ik een schema of tekening voor. Ja niet zo handig om dit soort dingen kwijt te raken. Maar ja. Dank je wel voor het lezen.
Voer eendjes, geen oorlog
Hmm in bikini in de winter in de 2cv.... ik zou zeggen.. laat het zo!!!!!
we zijn gek op foto"s!!!!!
haha kijk ff goed of je kleppen van de verwaming goed afgesteld staan , dat scheelt een hele hoop.
Zo te lezen stan de kleppen open met gevolg warme lucht in de cabine...
we zijn gek op foto"s!!!!!
haha kijk ff goed of je kleppen van de verwaming goed afgesteld staan , dat scheelt een hele hoop.
Zo te lezen stan de kleppen open met gevolg warme lucht in de cabine...
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
- mooieendje
- Gebruiker
Alles is terug geplaatst, behalve dus die hendel om te zorgen dat mijn ruit niet beslaat en ik warme voeten krijg. Dus als iemand daar ook een klein schema van heeft en misschien een adres waar ik die dingen zou kunnen kopen. GRAAG !!!! . We zijn het aan het uit proberen. Maar ik krijg hem niet in het warm, de hendel. Wel halverwege. Pffff….deze pffff is niet van de hitte hoor. Meer vanwege het feit dat het niet lukt.
En een foto van mij in bikini, dat ga ik je niet aan doen. Ben bang dat ik dan helemaal geen antwoord krijg op mijn vragen omdat iedereen weg blijft van dit forum.
En een foto van mij in bikini, dat ga ik je niet aan doen. Ben bang dat ik dan helemaal geen antwoord krijg op mijn vragen omdat iedereen weg blijft van dit forum.
Voer eendjes, geen oorlog
-
- Regelmatige poster
- mooieendje
- Gebruiker
- mooieendje
- Gebruiker