restauratie 2CV6 86 charleston, gesloopt
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb er nog niet naar gezocht maar wat zijn de charleston bumper- en velgkleuren? Nu lijken ze de standaard kleur: AC140. Grappig is dat ik drie kleuren deuren heb, allemaal verschillende kleuren grijs. De voorbumper zal wel een keer vervangen zijn en de voorvelgen lijken een keer overgespoten.backfire schreef:Is het een echte charleston? Bumperkleuren, velgkleuren kloppen niet. Ik weet niet de preciese kleurstellingen en afwijkende details, maar mijn gevoel zegt mij dat dit zelfbouw is geweest.
Niet dat het een drama is, na stralen zijn de velgen metaalkleur en dan kunnen we kiezen.
edit
zie dat de grijze kleuren grijs cormoran en grijs nocturine zijn, en de bumpers en wielen zilver AC095.
Gulden tussenweg: een rood-zwarte charleston??? Die is én rood, én charleston, 'en heel chique.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
tegenvaller:
bij de voertuig identificatie bleek dat er een stuk in het chassis gelast is. En wel: het stuk met het chassisnummer. Bij aankoop wel naar het nummer gekeken maar niet of er 5 cm verderop geen lasnaad zat.

eerst maar eens op zoek naar een ander chassis met bijbehorende papieren. Balen.
ach, er zijn ergere dingen.
Gr rob
bij de voertuig identificatie bleek dat er een stuk in het chassis gelast is. En wel: het stuk met het chassisnummer. Bij aankoop wel naar het nummer gekeken maar niet of er 5 cm verderop geen lasnaad zat.

eerst maar eens op zoek naar een ander chassis met bijbehorende papieren. Balen.
ach, er zijn ergere dingen.
Gr rob
Laatst gewijzigd door RobM op za 24 dec, 2011 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht