2CV's van Peter update 29 maart
- Peter Parker
- Regelmatige poster
2CV's van Peter update 29 maart
Overal waar ik eendjes zie, neem ik ze mee. Zo speur ik op de beurs in Houten en krijg ik ook regelmatig van vrienden.
Een hele speciale van Siku, de Aoste eend;
Deze serie heeft vast iedereen;
Tenslotte mijn Dinky Toys eenden en Dyana's. Met de grijze heb ik zelf nog gespeeld.
Een hele speciale van Siku, de Aoste eend;
Deze serie heeft vast iedereen;
Tenslotte mijn Dinky Toys eenden en Dyana's. Met de grijze heb ik zelf nog gespeeld.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op vr 29 mar, 2013 23:00, 21 keer totaal gewijzigd.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
Gisteren stond deze eend nog op e bay, mischien nu nog.BasvanEerden schreef:Die AOSTE eend zoek ik al een tijd en ik kom die nergens tegen! We verzamelen diverse SIKU auto's maar die zag ik op een plaatje maar nog nergens in de winkel. bij het bestellen met het nummer kwam er de groene 2cv.
Kijk onder citroen 2cv/ente
Succes
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Peter Parker
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Iets later maar tch : de Aoste 2CV6 is nooit in winkels te koop geweest. Onregelmatig staan er wel eens op ieBee voor meestal pittige prijzen.BasvanEerden schreef:Die AOSTE eend zoek ik al een tijd en ik kom die nergens tegen! We verzamelen diverse SIKU auto's maar die zag ik op een plaatje maar nog nergens in de winkel. Bij het bestellen met het nummer kwam er de groene 2cv.
Of heb je 'm al ? Niet dat ik er één te koop heb...
- Peter Parker
- Regelmatige poster
Misschien een mooie/betaalbare matzwarte? http://link.marktplaats.nl/506058640
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
- Peter Parker
- Regelmatige poster
De kleuren die ik in mijn hoofd heb, zijn zacht geel, grijs of lichtblauw. Ik zoek een recenter type, rond 1980. Verder sta ik voor alles open. Het moet wel een model zijn wat af is, ben niet echt een sleutelaar, hoewel ik wel een cursus wil volgen. Maar tijd is ook een probleem. Ik heb nu in de planning dat ik in het voorjaar de koop ga doen. Scheelt wat stallings geld en dan kan ik me beter voorbereiden op de koop. Ik ga me eens wat beter inlezen over motor inhoud en of er jaren zijn geweest dat de kwaliteit van eenden wat slechter was. Er staat me zoiets bij. Weten jullie daar meer over?
- Peter Parker
- Regelmatige poster