Siemen's azam bodem restauratie
-
- Las Expert
- Contacteer:
auto rijd nog steeds uitstekend!
heb er al weer vele kilometers meegemaakt!
en ja hoor het is mij ook overkomen! de voorste bestuuders deur is open gewaait :(
schade valt mee alleen een kapotte spiegel.
Ben nu opzoek naar het oude type spiegel die aan het klapraampje vast komt, maar om die te vinden valt niet mee helaas........
en ja hoor het is mij ook overkomen! de voorste bestuuders deur is open gewaait :(
Ben nu opzoek naar het oude type spiegel die aan het klapraampje vast komt, maar om die te vinden valt niet mee helaas........
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster
siemen schreef:auto rijd nog steeds uitstekend!
frankrijk ofzo...
-
- Las Expert
- Contacteer:
er is nieuws!
Ben al een tijdje uit de run geweest met de azam want er gebeurde het 1 en ander.
Tijdje geleden werd ik door de oude eigenaar gebeld van de azam, hij had het orgineele kentekenbewijs, reserve sleutels, aankoopbonnen terug gevonden!!
helemaal geweldig!
Bij een kennis kon ik een goed compleet rollend jaren 60 kopen! en deze snel eronder gezet en naar de rdw. en hij heeft nu zijn kenteken terug!
Mooi hea!
Ben al een tijdje uit de run geweest met de azam want er gebeurde het 1 en ander.
Tijdje geleden werd ik door de oude eigenaar gebeld van de azam, hij had het orgineele kentekenbewijs, reserve sleutels, aankoopbonnen terug gevonden!!
helemaal geweldig!
Bij een kennis kon ik een goed compleet rollend jaren 60 kopen! en deze snel eronder gezet en naar de rdw. en hij heeft nu zijn kenteken terug!
Mooi hea!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
ja
de oude eigenaar heeft deze eend 10 jaar geleden omgebouwd op een gewoon 2cv chassis omdat toen het nogal een gedonder was om een auto in te voeren. Anno nu is dat helemaal niet zo. ik ben met het orginele frans kenteken bewijs naar de rdw geweest en die heeft hem in gevoerd en een nummer ingeslagen!
de oude eigenaar heeft deze eend 10 jaar geleden omgebouwd op een gewoon 2cv chassis omdat toen het nogal een gedonder was om een auto in te voeren. Anno nu is dat helemaal niet zo. ik ben met het orginele frans kenteken bewijs naar de rdw geweest en die heeft hem in gevoerd en een nummer ingeslagen!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
ennnnnnnn hij licht uitelkaar!
Begonnen met het chassis, weer zeer veel werk om alles kaal te halen! tektyl bikken, slijpen, stralen en behandelen.
de boven kant is gelukkig klaar, nu de onderkant en de zij kanten.
kaal halen
antiknik plaat gemaakt en klaar om erin gelast te worden.
in de epoxy.
bovenkant in de lak!
vrijdag maar weer even verder!
Begonnen met het chassis, weer zeer veel werk om alles kaal te halen! tektyl bikken, slijpen, stralen en behandelen.
de boven kant is gelukkig klaar, nu de onderkant en de zij kanten.
kaal halen
antiknik plaat gemaakt en klaar om erin gelast te worden.
in de epoxy.
bovenkant in de lak!
vrijdag maar weer even verder!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970