Leuke bijkomstigheid; Ze sturen je eerst de miniaturen op en dan krijg je de keuze betalen per overschrijving of VISA - MASTER of EURO kaart.
Ze hebben voor de overschrijving nummers te Luxemburg , Frankrijk , België, Duitsland en Nederland.
Verder hoefde ik voor België geen verzendkosten te betalen .
Heel leuk zo'n PDF-bestand , maar waar moet ik die heen sturen ? Digitaal invullen gaat niet of ? ...
...of moet ik 'm printen , met de hand invullen , scannen en dan per e-mail verzenden ? Dat kan toch makkelijker...
Etince2cv schreef:
...of moet ik 'm printen , met de hand invullen , scannen en dan per e-mail verzenden ? Dat kan toch makkelijker...
Sorry, maar ik krijg niet altijd een verwittiging bij een reactie
Maar dit is inderdaad de manier, kent ook iemand die ze gewoon zonder het formulier bestelde. O ja, je krijgt geen bevestiging van je order (ik heb dit toch niet gekregen) maar de modelletjes worden gewoon opgestuurd.
Uiteindelijk heb ik de 2CV's per e-mail besteld en gevraagd of de voitures naar een Belgisch adres gestuurd konden worden
en de rekening naar de Veluwe. Krijg ik per e-mail antwoord dat alles naar de zuiderbuur gestuurd is...
Ik ga er van uit dat 't goed komt... Maar inderdaad niks vooraf betalen of zo , goedgelovige lieden bij de Luxe.post...