Green-Duckman aanschaf HY!
-
- Veelvuldig poster
Zo dus het dak is als eerste aan de beurt.
Maar aangezien ik een groen dak heb en dit ook echt weer graag zo terug wil zit ik een beetje te kijken waar ik het beste zo'n dak kan bestellen.
Ik weet dat hier geen namen genoemd mogen worden maar eventueel kan het via PB.
Ik had in dat franse club boekje een groen dak gezien maar dit is Vert Tuilerie. Mijn eend is Vert Bambou dus weet niet goed of die kleur goed overeen komt?
Verders ook wel eens gezien dat ze ergens in duitsland stoffen daken leveren. Zijn hier een beetje goede ervaringen mee?
Graag hoor ik het van jullie?
Wintermeeting, tja wel koud hoor..... Waar is ie?
Maar aangezien ik een groen dak heb en dit ook echt weer graag zo terug wil zit ik een beetje te kijken waar ik het beste zo'n dak kan bestellen.
Ik weet dat hier geen namen genoemd mogen worden maar eventueel kan het via PB.
Ik had in dat franse club boekje een groen dak gezien maar dit is Vert Tuilerie. Mijn eend is Vert Bambou dus weet niet goed of die kleur goed overeen komt?
Verders ook wel eens gezien dat ze ergens in duitsland stoffen daken leveren. Zijn hier een beetje goede ervaringen mee?
Graag hoor ik het van jullie?
Wintermeeting, tja wel koud hoor..... Waar is ie?
2cv Vert Bambou '79
Mijn dakje ook in Duitsland bij "de fransman" besteld, en nu na bijna 7 jaar zijn deranden aan de binnenkant aan het loslaten...
Heb daar ook een groene gezien die volgens mij onze kleur is, zit er oook aan te denken om het dakje groen te doen....
Heb daar ook een groene gezien die volgens mij onze kleur is, zit er oook aan te denken om het dakje groen te doen....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
Jullie bedoelen de "Zonneland" daken (op zijn Nederlands geschreven dus).
Ze zijn misschien wel heel erg goed, maar ze wijken naar mijn mening wel heel erg veel af van het origineel. Het ziet er wezenlijk anders uit.
De prijs trouwens ook, het dubbele.
Vraag mij af of die dakjes het ook dubbel zo lang volhouden, mijn vorige dakje heeft het 20 jaar volgehouden....
Ze zijn misschien wel heel erg goed, maar ze wijken naar mijn mening wel heel erg veel af van het origineel. Het ziet er wezenlijk anders uit.
De prijs trouwens ook, het dubbele.
Vraag mij af of die dakjes het ook dubbel zo lang volhouden, mijn vorige dakje heeft het 20 jaar volgehouden....
-
- Veelvuldig poster
Buiten om dat ze lang mee zouden gaan isoleren ze ook beter.
Koud blijft beter binnen, warmte blijft weer beter buiten.
En ook het geluid blijft natuurlijk meer buiten.
De "normale" dakjes zijn die van vroeger niet meer dat is ook wel duidelijk.
De vraag is dan welke van de "normale" dakjes zijn beter als de andere.
Er zijn namelijk echt flut dakjes in omloop geweest.
Budget voor een Zonneland dakje is er helaas niet.
Volgens mij voor mij ook niet echt nodig want de eend staat toch een groot gedeelte van het jaar binnen. Dus krijgt niet echt op z'n d#$%der
Koud blijft beter binnen, warmte blijft weer beter buiten.
En ook het geluid blijft natuurlijk meer buiten.
De "normale" dakjes zijn die van vroeger niet meer dat is ook wel duidelijk.
De vraag is dan welke van de "normale" dakjes zijn beter als de andere.
Er zijn namelijk echt flut dakjes in omloop geweest.
Budget voor een Zonneland dakje is er helaas niet.
Volgens mij voor mij ook niet echt nodig want de eend staat toch een groot gedeelte van het jaar binnen. Dus krijgt niet echt op z'n d#$%der
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Haha,
Ja ik denk ook dat ik voor die van Rivella ga, die hebben ze tenminste in een leuke kleur groen.
Zelf maken heb ik ook al zitten denken maar om dan uiteindelijk een mooi en goed passend dakje te krijgen lijkt me nog best lastig.
Plus dat ik persé een groen dakje wil en had al eens bij een bootkappen maker gevraagd of hij die kleur stof had maar dat was helaas niet het geval.
Tevens zijn mijn rubber elastieken kapot dus die moeten ook nieuw.
Nog even het bericht van mijn eenden boer afwachten en anders die van Rivella
Ja ik denk ook dat ik voor die van Rivella ga, die hebben ze tenminste in een leuke kleur groen.
Zelf maken heb ik ook al zitten denken maar om dan uiteindelijk een mooi en goed passend dakje te krijgen lijkt me nog best lastig.
Plus dat ik persé een groen dakje wil en had al eens bij een bootkappen maker gevraagd of hij die kleur stof had maar dat was helaas niet het geval.
Tevens zijn mijn rubber elastieken kapot dus die moeten ook nieuw.
Nog even het bericht van mijn eenden boer afwachten en anders die van Rivella
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster