Mijn eendje
Daar het met de winterse kou en omstandigheden niet echt wou vlotten, heb ik in januari zo nu en dan toch nog maar wat aan de eend gewerkt. Ook begonnen mijn handen te jeuken......en maar goed ook want komende week zal het eindelijk winter worden! Aldus de voorspellingen. Terug naar de eend. De voorste deurrubbers zijn geplaatst,Nieuwe originele buiten spiegels heb ik gemonteerd, Het dakje zit er weer op , en de achterklep met slot en rubbers zit ook weer op z,n plek. Tot slot heb ik ook de nieuwe voorbumper gemonteerd met paperclips....En natuurlijk ook de nodige foto,s gemaakt.
ZO, en nu het eindelijk gaat vriezen ga ik weer even verder met de winterstop, nu echt haha, tot in maart!
ZO, en nu het eindelijk gaat vriezen ga ik weer even verder met de winterstop, nu echt haha, tot in maart!
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Bedankt
Zoals op de laatste foto is de kleur ook in werkelijkheid, Door de flitser lijkt de kleur lichter op de andere foto,s.
De beugels voor de achterbumper heb ik inmiddels ook, die liggen thuis in de schuur en komen de volgende keer erop.
Zoals op de laatste foto is de kleur ook in werkelijkheid, Door de flitser lijkt de kleur lichter op de andere foto,s.
De beugels voor de achterbumper heb ik inmiddels ook, die liggen thuis in de schuur en komen de volgende keer erop.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Nog een vraagje, er komen ook 2 alu strippen op de dorpels waarvoor ik aan weerskanten 5 gaatjes voor moet boren. Kan iemand mij vertellen hoeveel mm die gaatjes moeten zijn? Ze worden met de orginele klemmetjes vast gezet en ik wil niet dat ze te los zitten.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
Bedankt!, nee ik ga ze niet lijmen, daar heb ik niet zo,n vertrouwen in. Doe het gewoon net zo als citroen het bedacht heeft met klemmetjes. Als ze gelijmd zijn haal je ze er ook niet meer zo gemakkelijk af mocht dit ooit nodig zijn. Gaatjes direct na het boren even goed behandelen met eerst verf en dan wat tectyl.Mischien kan ik door die gaatjes de dorpel ook wel goed van binnen tectyleren met een slangetje.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8