koste citro rijders= sters
koste citro rijders= sters
Kijken wat er zal leeft onder de alleen staande citro rijder,sters een dis cussie betrefft antree prijzen meetings .
copi voor bespreking meetingen
maar dan nog
als ik met hy en vouwwagen 2 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden kom op een boerencamping ben ik het per nacht kwijt
ja jij hebt gelijk ,maar wat vind je van die alleenstaanden die meestal er niet voor gekozen hebben alleen overal heen te moeten gaan , die betalen altijd net zoveel als jij met je hele gezin en 2 honden is dat eerlijk .Voor heen was dat nog niet zo,n probleem 25/ 30 euro maar nu gaat het wel over meer entree Voorstel is prijs per persoon dat is eerlijker nu word de alleenstaande weer de melk koe.
oké alles word duurder geen punt ben best bereit meer te betalen maar is het niet eens tijd dat deze discriminatie van alleenstaande meeting bezoeker/ster eens ophoud en dat is niet alleen voor de Waggel bedoeld.
Er zijn meerdere evenementen die zich van hoge prijzen gaan bediennen .[/b]
copi voor bespreking meetingen
maar dan nog
als ik met hy en vouwwagen 2 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden kom op een boerencamping ben ik het per nacht kwijt
ja jij hebt gelijk ,maar wat vind je van die alleenstaanden die meestal er niet voor gekozen hebben alleen overal heen te moeten gaan , die betalen altijd net zoveel als jij met je hele gezin en 2 honden is dat eerlijk .Voor heen was dat nog niet zo,n probleem 25/ 30 euro maar nu gaat het wel over meer entree Voorstel is prijs per persoon dat is eerlijker nu word de alleenstaande weer de melk koe.
oké alles word duurder geen punt ben best bereit meer te betalen maar is het niet eens tijd dat deze discriminatie van alleenstaande meeting bezoeker/ster eens ophoud en dat is niet alleen voor de Waggel bedoeld.
Er zijn meerdere evenementen die zich van hoge prijzen gaan bediennen .[/b]
Gewoon 2cv
-
- Regelmatige poster
Enig idee wat een vrouw en kinderen kosten?
Kun je makkelijk van naar de waggel, eerst ff nadenken dan pas over zeuren graag.
De organisatie van evenementen is volgens mij zelden commercieel maar voor en door liefhebbers. Graag een beetje respect voor de vrijwilligers en organisaties die eea mogelijk maken.
Kun je makkelijk van naar de waggel, eerst ff nadenken dan pas over zeuren graag.
De organisatie van evenementen is volgens mij zelden commercieel maar voor en door liefhebbers. Graag een beetje respect voor de vrijwilligers en organisaties die eea mogelijk maken.
daar bij ben ik ook mederwerker kinder meeting en heb me nog iederjaar opgegeven als mede werker waggel .waatschijnlijk ben je daar ook nooit geweest anders wist je wel wie joop smit was .
\gezien de dure tijd is het niet meer te verkopen dat een alleen staande net zo veel moet neer tellen dan een gezin of een wagen vol met vrienden of vriendinnen .
Daar gaat het om en niet meer of minder .60euro voor een gezin (eenheid) en 30 voor een heid 1 persoon lijkt me veel redlijkker .
kunnen ze van mij ook nog kortingen zelf houden, deden velen ook toe op mijn meeting
\gezien de dure tijd is het niet meer te verkopen dat een alleen staande net zo veel moet neer tellen dan een gezin of een wagen vol met vrienden of vriendinnen .
Daar gaat het om en niet meer of minder .60euro voor een gezin (eenheid) en 30 voor een heid 1 persoon lijkt me veel redlijkker .
kunnen ze van mij ook nog kortingen zelf houden, deden velen ook toe op mijn meeting
Gewoon 2cv
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Bij de meeste meetings betaal je per auto, dus aantal personen maakt niet uit.
Dus ik zou zeggen nodig je vrienden, vriendinnen, kennissen, familie uit om mee te gaan, zorg voor een volle auto en je bent het goedkoopst uit.
zelf vind ik € 60,00 voor waggel ook aan de hoge kant, maar ik denk als je iets wilt organiseren er zeker geld nodig is en bij CCNL zullen ze het zeker hebben berekend of het haalbaar was met een lager bedrag.
Verder vind ik de discusie zinloos of je Joop wel of niet kent en of je dan ergens wel of niet bent geweest. Dus daar gaan we mee stoppen.
Dus ik zou zeggen nodig je vrienden, vriendinnen, kennissen, familie uit om mee te gaan, zorg voor een volle auto en je bent het goedkoopst uit.
zelf vind ik € 60,00 voor waggel ook aan de hoge kant, maar ik denk als je iets wilt organiseren er zeker geld nodig is en bij CCNL zullen ze het zeker hebben berekend of het haalbaar was met een lager bedrag.
Verder vind ik de discusie zinloos of je Joop wel of niet kent en of je dan ergens wel of niet bent geweest. Dus daar gaan we mee stoppen.
-
- Regelmatige poster
Ik vind überhaupt de hele discussie nogal zinloos. Alle meetings zijn non-profit, als dat betekent dat je dan 60 euro voor de waggel moet betalen, so be it. Je moet er tenslotte rekening mee houden dan diensten steeds duurder worden (verhuur etc.). Vind je het te duur? Ga er dan niet heen.inmijneendje schreef:Verder vind ik de discusie zinloos of je Joop wel of niet kent en of je dan ergens wel of niet bent geweest. Dus daar gaan we mee stoppen.
Er zijn trouwens nog steeds meer dan genoeg meetings waar je maximaal 10 euro per nacht kwijt bent, of ik nou alleen kom of met een volle auto. Grotere meetings zijn zeker niet altijd de beste.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik denk dat we blij moeten zijn met elke meeting die nog georganiseerd wordt, want de spoeling lijkt steeds dunner te worden, dan telkens weer discussies aan te gaan over de meetings waar nog wel mensen zich hard voor maken. Je kunt het nooit iedereen 100% naar de zin maken. En ik ben op veel meetings geweest ook op de Pinkster en dat was nu ook niet echt een van de goedkoopste.
Laten we gewoon Lol hebben en niet liggen vallen over de paar euro's. Alle clubs zijn non-porfit, dus ik ga er vanuit dat ze het eerlijk regelen om uit de kosten te komen.
Laten we gewoon Lol hebben en niet liggen vallen over de paar euro's. Alle clubs zijn non-porfit, dus ik ga er vanuit dat ze het eerlijk regelen om uit de kosten te komen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
Uiteraard moeten de kosten van een meeting betaald worden, en moet de organisatie uit de kosten blijven.
Maar dit is niet het probleem wat joop aankaart.
Wat is een eerlijk systeem voor eenieder ?
betalen per auto, per persoon of combinatie ervan.
Bedrag per auto zoals op wereldmeeting, waggel e.d. maakt voor de alleenstaande minder aantrekkelijk deel te nemen.
Een gezin is in verhouding lekker goedkoop uit.
Er zou bijvoorbeeld ook een bedrag per auto en per inzittende gerekend kunnen worden dit maakt de kostenverdeling eerlijker.
Natuurlijk ligt de keuze deel te nemen altijd bij jezelf.
En de eindbeslissing over kosten deelname altijd bij diegene die het treffen organiseerd.
Maar dit is niet het probleem wat joop aankaart.
Wat is een eerlijk systeem voor eenieder ?
betalen per auto, per persoon of combinatie ervan.
Bedrag per auto zoals op wereldmeeting, waggel e.d. maakt voor de alleenstaande minder aantrekkelijk deel te nemen.
Een gezin is in verhouding lekker goedkoop uit.
Er zou bijvoorbeeld ook een bedrag per auto en per inzittende gerekend kunnen worden dit maakt de kostenverdeling eerlijker.
Natuurlijk ligt de keuze deel te nemen altijd bij jezelf.
En de eindbeslissing over kosten deelname altijd bij diegene die het treffen organiseerd.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
beste joop,
aangezien je mijn tekst quote zal ik ook maar even een reactie geven hierop
1 ja de waggel is duur dit jaar als je het vergelijkt met de prijzen van vorige keren(de kosten stijgen ook)
2 ja het lijkt niet eerlijk te zijn dat ik met 7 levende wezens kom voor de zelfde prijs als jij met twee(het staat me bij dat jij die man bent met die kooi met iets erin, weet niet meer wat)
3het staat je vrij om te komen of weg te blijven, niemand dwingt je
4 poggen met je eigen verdienste zet alleen maar kwaad bloed bij anderen, dus doe dat nou niet. je doet goed werk en dat weten de mensen die je kennen
maar aan de andere kant(en laten we positief blijven kijken, als tai chi liefhebber moet dat je uitgangspunt blijven)voor minder dan een tientje per dag sta je daar bijna een hele week
zelf vind ik de sfeer op de waggel lang niet wat het zou moeten zijn maar daar ga ik niet over klagen, ik blijf gewoon weg!
mvg Bram die ooit eens vlak achter je stond met zijn HY aan het water in hilvarenbeek
p.s. joop binnenkort is de ccnl jaarvergadering
dat is de plaats en tijd om daadwerkelijk iets te kunnen veranderen lijkt mij
aangezien je mijn tekst quote zal ik ook maar even een reactie geven hierop
1 ja de waggel is duur dit jaar als je het vergelijkt met de prijzen van vorige keren(de kosten stijgen ook)
2 ja het lijkt niet eerlijk te zijn dat ik met 7 levende wezens kom voor de zelfde prijs als jij met twee(het staat me bij dat jij die man bent met die kooi met iets erin, weet niet meer wat)
3het staat je vrij om te komen of weg te blijven, niemand dwingt je
4 poggen met je eigen verdienste zet alleen maar kwaad bloed bij anderen, dus doe dat nou niet. je doet goed werk en dat weten de mensen die je kennen
maar aan de andere kant(en laten we positief blijven kijken, als tai chi liefhebber moet dat je uitgangspunt blijven)voor minder dan een tientje per dag sta je daar bijna een hele week
zelf vind ik de sfeer op de waggel lang niet wat het zou moeten zijn maar daar ga ik niet over klagen, ik blijf gewoon weg!
mvg Bram die ooit eens vlak achter je stond met zijn HY aan het water in hilvarenbeek
p.s. joop binnenkort is de ccnl jaarvergadering
dat is de plaats en tijd om daadwerkelijk iets te kunnen veranderen lijkt mij
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
Alles wordt duurder( dus ook de meetingen)en inderdaad elke meeting is er een uiteindelijk( in deze tijden)Punky schreef:Ik denk dat we blij moeten zijn met elke meeting die nog georganiseerd wordt, want de spoeling lijkt steeds dunner te worden, dan telkens weer discussies aan te gaan over de meetings waar nog wel mensen zich hard voor maken. Je kunt het nooit iedereen 100% naar de zin maken. En ik ben op veel meetings geweest ook op de Pinkster en dat was nu ook niet echt een van de goedkoopste.
Alle clubs zijn non-porfit, dus ik ga er vanuit dat ze het eerlijk regelen om uit de kosten te komen.
Persoonlijk vindt ik vijftig euro niet goedkoop( maar idd tegenover gewone campingkosten is het dan weer anders)(en kan ik het persoonlijk niet missen? dan geen waggel ,simpel)
@punky: de Pinkstermeeting van Joop was een Ccnl meeting incl alle toebehoren (ex vlees) bij de BBQ ( dit meegenomen was Pinkster echt geen dure meeting ,daar vergis je je in, Echter hij werdt duur gemaakt door de Campinghouder!-toeristenbelasting(hoorde zelfs bijna 10 euro) een hond(6,- ) etc ( en ook nog onvriendelijk campingpersoneel( wat een chago;s daar (en dat voor limburg) ,Maar dat alles lag niet bij Joop.
Mischien is het dan een idee om er voor de waggel van 2013 over na te denken of er andere mogelijkheden zijn qua entree.
bv 30 voor alleenstaanden en 50 voor een gezin( beide ex of je nu huisdieren bij hebt of niet)
In ieder geval denk ik dat ieder of een ding eens is, Almere haven hebben we wel gezien, daarom ook goed dat het nu Elders gehouden wordt.