Je leest weer meer dan dat ik schrijf.tinouck schreef:@punky: de Pinkstermeeting van Joop was een Ccnl meeting incl alle toebehoren (ex vlees) bij de BBQ ( dit meegenomen was Pinkster echt geen dure meeting ,daar vergis je je in, Echter hij werdt duur gemaakt door de Campinghouder!-toeristenbelasting(hoorde zelfs bijna 10 euro) een hond(6,- ) etc ( en ook nog onvriendelijk campingpersoneel( wat een chago;s daar (en dat voor limburg) ,Maar dat alles lag niet bij Joop.
Ik geef alleen aan dat de Pinkstermeeting een duurdere meeting was in verhouding met bijvoorbeeld de Waggel in de Beekse Bergen, Schermer en Grenstreffen.
Alles heeft te maken met de oplopende prijzen van bijvoorbeeld de camping. De huidige Waggel wordt ook op een camping gehouden net als de nieuwe Paasmeeting van de CCNL. Clubs moeten uit de kosten komen en we zijn nu eenmaal erg gewend geraakt aan de spotgoedkope prijs van de voorgaande Waggels.
Je hebt me dus niks horen zeggen over de organisatietalenten van Joop. Laat dat even duidelijk zijn!!! Maar ik ga er wel vanuit dat Joop weet dat organiseren nu eenmaal een hoop werk, waarbij je keuzes moet maken. Je kunt het niet iedereen 100% naar de zin maken.
Maar de geopperde ledenvergadering lijkt me de juiste plek om dit verder op te pakken. Gezien het momenteel alleen nog maar voor CCNL meetings lijkt te gelden.