Bekleding achterbank vervangen
Bekleding achterbank vervangen
Ik ga de bekleding van mijn achterbank compleet vervangen. Inclusief rubbers en matjes.
Maar wat heb ik dan precies nodig?
Sowieso nieuwe rubbers, nieuwe bekleding en juten of rubberen matjes. Maar ik zag net ook dat bij de oude bekleding deze vastgemaakt zat met extra ringetjes aan de voorkanten en zijkanten van de bank, is dit standaard en zo ja, waar kan ik die vandaan halen?
Hoe doen jullie dit?
Maar wat heb ik dan precies nodig?
Sowieso nieuwe rubbers, nieuwe bekleding en juten of rubberen matjes. Maar ik zag net ook dat bij de oude bekleding deze vastgemaakt zat met extra ringetjes aan de voorkanten en zijkanten van de bank, is dit standaard en zo ja, waar kan ik die vandaan halen?
Hoe doen jullie dit?
ik heb die ringetjes open gebogen met een tang waarmee je normaal veerringen opent. Daarna weer gebruikt gewoon weer dichtgedrukt met een passende tang. Je zou in een oude tang wat groeven in de bek kunnen vijlen/slijpen dan kunnen de ringetjes niet wegschieten.
[img]http://www.westtrading.nl/images/large/ACCE08750.jpg[/img]
[img]http://www.westtrading.nl/images/large/ACCE08750.jpg[/img]
diverse Citroens, wat anders.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Varkenskrammetjes, kun je bij meubelstoffenvoordeel halen, maar ik neem aan dat als je bij een willekeurige autobekleder langs gaat en vraagt of je er een handje vol mag hebben, dan zal dat geen probleem zijn.
Haal op de markt ook meteen een lap nieuw schuimrubber en een potje bisonkit en een kwastje.
Schuimrubber van 1cm dik en 100x200cm kost je ongeveer 15 euro. Zit ie ook weer een stuk beter. Aftekenen op basis van het oude schuimrubber. Nieuwe rubbers en jute monteren, daarna schuimrubber vastlijmen op jute en randen van de bank.
Tangetje moet je kunnen lenen, koop is te kostbaar, of een tang uit de knakenbak en met dremel twee gleuvjes er in slijpen. Het is wat lastiger monteren, maar voor die ene keer meer dan goed.
Haal op de markt ook meteen een lap nieuw schuimrubber en een potje bisonkit en een kwastje.
Schuimrubber van 1cm dik en 100x200cm kost je ongeveer 15 euro. Zit ie ook weer een stuk beter. Aftekenen op basis van het oude schuimrubber. Nieuwe rubbers en jute monteren, daarna schuimrubber vastlijmen op jute en randen van de bank.
Tangetje moet je kunnen lenen, koop is te kostbaar, of een tang uit de knakenbak en met dremel twee gleuvjes er in slijpen. Het is wat lastiger monteren, maar voor die ene keer meer dan goed.
achterbankbekleding vervangen
ik heb zo'n tang gekocht en zou niet meer zonder willen. De klemmetjes koop ik van Midlock bij de automaterialenwinkel om de hoek...