Franse vacantiegangers opgelet!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
kun je dat niet in NL krijgen? om nou op de eerste dag (doorrijden) van de snelweg af te moeten, dorpje in, pharmacie in etc....
en je zal zien net na de grens een controle tegen te komen nuja die boete is geloof ik 15 euro.
en je zal zien net na de grens een controle tegen te komen nuja die boete is geloof ik 15 euro.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Gebruiker
Zie deze link voor de Ethylotest , waar te koop en voor hoeveel,...
http://www.leguide.com/ethylotests.htm
Vanaf 0.99 cent
Trouwens de boete bedraagt maar 11 euro.
Groetjes,
Peter
http://www.leguide.com/ethylotests.htm
Vanaf 0.99 cent
Trouwens de boete bedraagt maar 11 euro.
Groetjes,
Peter
2CV6 Dolly 1986
Mercedes 230E 1989
Porsche 924 1983
MG-Midget 1974
Rover Mini Sprite 1992
Mazda MX-5 1.8i
Toyota Landcruiser Prado
Mercedes 230E 1989
Porsche 924 1983
MG-Midget 1974
Rover Mini Sprite 1992
Mazda MX-5 1.8i
Toyota Landcruiser Prado
-
- Veelvuldig poster
Oppassen met aanschaf van een elektronische tester. Slechts de testers die voldoen aan een bepaald keurmerk (ben vergeten welke) zijn toegelaten. Als je een opblaasballon koopt bij een Franse apotheek zal het wel goed zijn. Trouwens ik verwacht dat de elektronische testers deze zomer overal in de bricomarché te koop zullen liggen.
Als je van plan bent vaak te blazen is een elektronische tester uiteraard goedkoper. Als je nooit blaast koop dan elke twee jaar een ballon.
Als je van plan bent vaak te blazen is een elektronische tester uiteraard goedkoper. Als je nooit blaast koop dan elke twee jaar een ballon.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik wacht m'n eerste bekeuring dan wel af, ga echt niet zo'n blaaspijpje aanschaffen.
Straks moet ik ook nog een lolly aanschaffen die verkleurd bij evt gebruik van softdrugs of anti-depressieva...
Niet dat ik die gebruik maar het einde raakt een beetje zoek
Straks moet ik ook nog een lolly aanschaffen die verkleurd bij evt gebruik van softdrugs of anti-depressieva...
Niet dat ik die gebruik maar het einde raakt een beetje zoek
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Zie het verschil niet...
Zonder tester: teveel drinken, in je auto stappen en wegrijden..
met tester:
teveel drinken, in je auto stappen, blazen, zien dat je teveel gedronken hebt, wegrijden..
niet dat ik rijden met drank op goedkeur, maar zo zal het vast wel gaan.. als er al geblazen wordt na er gedronken is...
Zonder tester: teveel drinken, in je auto stappen en wegrijden..
met tester:
teveel drinken, in je auto stappen, blazen, zien dat je teveel gedronken hebt, wegrijden..
niet dat ik rijden met drank op goedkeur, maar zo zal het vast wel gaan.. als er al geblazen wordt na er gedronken is...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een collega van mij is Harley rijder. Bij meetings wordt er tot diep in de nacht (lees vroege ochtend ) gedronken. De Nederlanders stappen om een uur of twaalf weer op de motor, de Zweden blazen eerst en als dit negatief uitvalt blijven ze nog een uurtje zitten (aan de koffie) om dan weer eens te blazen en pas te vertrekken als ze een goede uitslag krijgen.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Eenmalige poster
- Contacteer:
radarverklikker op de TomTom
Let op de boete voor het hebben van een radarverklikker op je TomTom is 1500 euro!!!! Zorg dat je hem van je TomTom afhaalt. Met een Eend rij je gelukkig niet te hard. Ik woon zelf in Frankrijk en wij hebben een chambre d'hôtes en hebben al onze gasten al gewaarschuwd!
Veel rij plezier
Veel rij plezier
Ik heb een 2cv6 uit 1975 gekocht in Frankrijk waar ik woon. Ik heb een chambre d'hôtes ( B & B). Bekend van Ik Vertrek.
Re: radarverklikker op de TomTom
En vertel eens : Hoe zit dat nu met idiote plan dat je een alcoholtester in de auto moet hebben?2cv6airelesbiefs schreef:Let op de boete voor het hebben van een radarverklikker op je TomTom is 1500 euro!!!! Zorg dat je hem van je TomTom afhaalt. Met een Eend rij je gelukkig niet te hard. Ik woon zelf in Frankrijk en wij hebben een chambre d'hôtes en hebben al onze gasten al gewaarschuwd!
Veel rij plezier
Lijkt mij meer een 1 april grap....