Dyane huren - adressen?
Dyane huren - adressen?
Voor het 40 jarig trouwen van mijn ouders ben ik op zoek naar een adres om een Dyane te huren voor 2 dagen. Nu zijn eendjes goed te vinden. Dyanes ben ik nog niet tegengekomen. Weet iemand een plek waar ze wel te huur zijn?
Bedankt! Ik had de website al een keer voorbij zien komen. Het is een aca en het leukst zou er 1 zijn zonder bestel Als de dyane niet lukt wordt het een 2cv tje denk ik.Etince2cv schreef:'t Is een end weg maar wie weet... KLIK daar misschien ?
Op eMPee adverteert men ook : zoek op eend 2cv6 diane en renault 4 verhuur
let op , daar is Dyane alternatief gespeld...
Wellicht ten overvloede:Etince2cv schreef:'t Is een end weg maar wie weet... KLIK daar misschien ?
Het is dyane voor een berline
en diane (in het geval een bestel acadiane)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
...en in het Noorden schrijven ze Méhari met een e erachter...tinouck schreef:Wellicht ten overvloede:Etince2cv schreef:'t Is een end weg maar wie weet... KLIK daar misschien ?
Het is Dyane voor een berline
en diane (in het geval een bestel Acadiane)
-
- Veelvuldig poster
Ik weet niet waar en wanneer die dyane nodig is. Mijn oranje dyane ligt mommenteel uit elkaar voor groot onderhoud ( maar dat ligt even stil vanwege ander dingen) Je zou ook de dyane vereniging kunnen benaderen of daar iemand is die je kan / wil helpen.
Zelf heb ik ook wel eens met de mint groene casper en hobbes eend voor zo'n dag een stel gereden, was erg leuk
Zelf heb ik ook wel eens met de mint groene casper en hobbes eend voor zo'n dag een stel gereden, was erg leuk
met eendige groeten,