benzine filtertje
- rene51
- Gebruiker
- Contacteer:
benzine filtertje
Hoi beste eendenrijders..
Klein vraagje. Ik ga een klein benzinefiltertje plaatsen voor de benzinepomp tegen het schutbord aan. Vraagje moet het filtertje vol benzine zitten voor ik het erop plaats of maak dat niet uit ????
groeten Rene
Klein vraagje. Ik ga een klein benzinefiltertje plaatsen voor de benzinepomp tegen het schutbord aan. Vraagje moet het filtertje vol benzine zitten voor ik het erop plaats of maak dat niet uit ????
groeten Rene
leuk, weer een eendje...
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ben benieuwd of de brandstofpomp dat allemaal redt?
Wordt een aardige omleiding.
Eerlijk gezegd snap ik het nut er niet van.
We passen altijd zoiets toe op boten omdat de brandstoffilters in verband met vocht goed in de gaten gehouden moeten worden, maar voor een benzineauto is dit toch niet vanbelang!?
Wordt een aardige omleiding.
Eerlijk gezegd snap ik het nut er niet van.
We passen altijd zoiets toe op boten omdat de brandstoffilters in verband met vocht goed in de gaten gehouden moeten worden, maar voor een benzineauto is dit toch niet vanbelang!?
-
- Heavy user
ik vind de meest ideale plek net voor de brandstof pomp en dan het filter zeg maar langs het chassis (tussen de flensen) en dan kun je m aan de pomp zijde met een tiewrap aan het trekoog vast zetten en ik heb naar de tank toe een klein gaatje in de flens geboord en m door ook met een tiewrapje vast. dan zit ie vrij goed weg gestopt en ook makkelijk zichtbaar.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
vapourlock en leeglopen gebeurd niet als je m monteert zoals ik eerder beschreef. voor de benzine pomp langs het chassis.
ik heb er nog nooit gezeur mee gehad. wel verstopte sproeiers gehad zonder.
ik heb er nog nooit gezeur mee gehad. wel verstopte sproeiers gehad zonder.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
Als je hem goed monteert nooit een probleem.badmuts schreef:Ik ben wel klaar met die benzinefilters. Er zit nooit wat in, maar ze kunnen wel allerlei stomme problemen geven (vapourlock, leeglopen).
Vapour lock krijg je alleen als je hem naast het spruitstuk oid monteert, niet doen dus! Leeglopen.....nooit van gehoord en nooit last van gehad....