Gespot!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Veelvuldig poster
Hallo,
Ik heb mij speciaal aangemeld op dit forum voor het volgende:
Ik kwam deze toch wel aparte creatie vandaag tegen op de snelweg bij capelle a/d ijssel.
Waarschijnlijk niet echt de smaak van de gemiddelde 2cv liefhebber, maar ik was nogal benieuwd of iemand mij wat meer kan vertellen over deze toch wel aparte eend?
Mede omdat ik van Dutch ratlook ben, en wij binnenkort weer een meeting organiseren waarbij deze toch niet zou misstaan
Steffen
p.s. op onze rat-look meet van vorig jaar was deze eend er ook, ik heb even rondgekeken op deze site en als ik het goed zie is die van captain krimson, klopt dat?
Ik heb mij speciaal aangemeld op dit forum voor het volgende:
Ik kwam deze toch wel aparte creatie vandaag tegen op de snelweg bij capelle a/d ijssel.
Waarschijnlijk niet echt de smaak van de gemiddelde 2cv liefhebber, maar ik was nogal benieuwd of iemand mij wat meer kan vertellen over deze toch wel aparte eend?
Mede omdat ik van Dutch ratlook ben, en wij binnenkort weer een meeting organiseren waarbij deze toch niet zou misstaan
Steffen
p.s. op onze rat-look meet van vorig jaar was deze eend er ook, ik heb even rondgekeken op deze site en als ik het goed zie is die van captain krimson, klopt dat?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Bedankt voor de reacties, helaas nog niet meer info gevonden over deze eend.
Ik weet niet of ik hier stiekem een beetje reclame mag maken, maar onze rat-look meet komt er weer aan, waarschijnlijk ergens eind mei. Als er hier geïnteresseerden zijn zal ik hier ook wel een flyertje opzetten als de datum bekend is. Lijkt me gaaf om ook wat rat eendjes te zien.
Deze valt inderdaad niet direct 100% onder rat-look, maar ik denk dat dit een dusdanige creatie is, dat die toch wel gewaardeerd kan worden op een rat-look meeting. De eend van Captain Krimson is ook geen rat, maar werd vorig jaar goed bekeken op de meeting.duck-tuc schreef:ik vind er ook niet veel aan...
ratlook is voor mij
origineel, plat tegen de grond roest met een beetje lak en technisch 100% in orde!!
Ik weet niet of ik hier stiekem een beetje reclame mag maken, maar onze rat-look meet komt er weer aan, waarschijnlijk ergens eind mei. Als er hier geïnteresseerden zijn zal ik hier ook wel een flyertje opzetten als de datum bekend is. Lijkt me gaaf om ook wat rat eendjes te zien.
En nu, Kaal?Captain Krimson schreef:Yep dat was ik (sta op de foto achter Starship Frunobulax en had toen nog lang haar en baard )
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Mag altijd.stff schreef:Ik weet niet of ik hier stiekem een beetje reclame mag maken, maar onze rat-look meet komt er weer aan, waarschijnlijk ergens eind mei. Als er hier geïnteresseerden zijn zal ik hier ook wel een flyertje opzetten als de datum bekend is. Lijkt me gaaf om ook wat rat eendjes te zien.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!