Restauratie AZU 1974
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Ik heb mijn hele jeugd achterin in een besteleend en later in een ACA dyane gezeten. Wij zaten op een houten aardappelkist. Toen ik mijn besteleend in 2001 liet keuren, stelden ze mij bij de RDW voor om er een geel kenteken van te maken want ...... dan kon ik er een achterbank in zetten. Via ebay heb ik toen een originele achterbank uit een AK gekocht, uit Oostenrijk! In Oostenrijk reden de AK's gewoon met een achterbank indien gewenst; dus wat nou het hoort niet! het kan niet????
Ik weet zeker dat mijn kinderen heel blij zijn dat er in onze 250 een achterbank zit. Ik weet ook dat ik een risico neem door ze op de achterbank in zo'n auto mee te nemen.
Iedereen moet doen wat hij zelf leuk vind!
Toen ik mijn eerste ACA had in 1983, haalde ik een RVS voorbumper van een dyane van de sloop (voor een tientje). Er gingen glimmende wieldoppen op, ik poets nu eenmaal graag!
Er was toen niemand die zei dat dat niet zo hoorde!
Ik weet zeker dat mijn kinderen heel blij zijn dat er in onze 250 een achterbank zit. Ik weet ook dat ik een risico neem door ze op de achterbank in zo'n auto mee te nemen.
Iedereen moet doen wat hij zelf leuk vind!
Toen ik mijn eerste ACA had in 1983, haalde ik een RVS voorbumper van een dyane van de sloop (voor een tientje). Er gingen glimmende wieldoppen op, ik poets nu eenmaal graag!
Er was toen niemand die zei dat dat niet zo hoorde!

-
- Regelmatige poster
Ik vergat natuurlijk even te schrijven dat ik het een fantastisch project vind!
Het is precies dezelde 250 (of AZU) als die van ons! Zonder zijruiten.
Die van jou uit augustus, die van ons uit september. Dat betekent volgens mij dat die van jou ronde koplampjes heeft (en krijgt?), en een driebalkengril, chevronnetjes op de kap? Puntrubber op de voorbumper?
Wij hebben vierkante koplampen en een plastic grille, september 1974
En natuurlijk zo veel mensen, zo veel meningen!
Het is precies dezelde 250 (of AZU) als die van ons! Zonder zijruiten.
Die van jou uit augustus, die van ons uit september. Dat betekent volgens mij dat die van jou ronde koplampjes heeft (en krijgt?), en een driebalkengril, chevronnetjes op de kap? Puntrubber op de voorbumper?
Wij hebben vierkante koplampen en een plastic grille, september 1974

En natuurlijk zo veel mensen, zo veel meningen!
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: