hmmm ik lees het wel even anders.
Een recordpoging in je eendje, maar niet alleen...
Rij een dagje mee in je eendje. Je doet mee met een recordpoging om de langste rij eendjes te maken op zaterdag 9 juni 2012. We gaan voor een rij van 100 eendjes. Heb je een 2CV, Mehari, Dyane of ander A-type dan ben je van harte welkom. Tevens zijn Citroens van voor 1990 toegestaan.
Dit evenement maakt deel uit van een heel weekend vol met eendenpret in Hardenberg in het kader van Hardenberg 650 jaar.
Prima geschikt als familie- of clubuitje!
Zaterdag een recordpoging met onderdelenmarkt, gezellige Franse muziek met hapje en drankje, diner, overnachting op de Franse camping.
Zondag een heerlijk ontbijt waarna we een prachtige tour door het Overijsselse Landschap gaan maken.
* Prijzen:
Hele weekend € 60,- per auto met bestuurder. Alleen zaterdag € 40,- per auto. (inclusief catering ) extra inzittende €5,-
Kamperen kost €5,- pp per nacht,exclusief toeristenbelasting, inclusief gebruik van douche, toilet en zwembad. Caravanplaatsen vooraf reserveren.
Natuurlijk kunt u bij ons een eendje huren om aan dit unieke weekend deel te nemen. (€190,-) Een dag huren is ook mogelijk. (€120,-)
(10% korting bij lidmaatschap van een Citroën-club, lidmaatschapsnummer vermelden)
Graag tot ziens in Hardenberg in de langste rij eendjes van Nederland
Stuur voor deelname een email naar
info@eendjehuren.nl dan ontvang je zo spoedig mogelijk een inschrijfformulier.
Het Hardenbergs Lelijke Eendenrecord wordt georganiseerd door Eendjehuren.nl in samenwerking met De 4 Seizoenen en Pasman Voitures.
Adres evenement: Jungle Avonturencamping, Grote Beltenweg 11, Hardenberg.
Kortom, ga je alleen zaterdags is het 40 euro voor de hele dag. Eerlijk gezegd zou ik alleen voor de recordpoging willen komen. de rest vind ik niet zo interessant, klinkt als een dure meeting. Als het nu voor een goed doel was dan was het misschien de moeite waard, dan weet je dat het geld goed besteed wordt.