Gratis meetings met gratis eten en drinken? Welke 2cv-club is dat? Waar kan ik inschrijven?
Betalen voor een meeting is normaal, en als het een clubmeeting is is wat korting ook vrij normaal. Als er 'gratis' eten is of livemuziek of kindervermaak is wat meer betalen ook normaal. En een wereldmeeting mag wat kosten.
Maar vroeger toen alles beter was waren kleine meetings een tientje en grote 15-20 euro, en dan hebben we het over 1 a 2 nachten. In 2005 kon dat nog prima, maar daar waar de rest van de economie een inflatiepercentage van 3 per jaar hanteert gaan meetings zo rond de 15% per jaar, zo lijkt het. Clubs compenseren misschien voor ledenverlies op die manier... en kennelijk worden commerciële evenementen nu ook normaal. Over 5 jaar weten we niet beter. De tijd dat een eend een goedkope auto was en dat er lieden in reden die van niets iets maakten is voorbij.
Hardenbergs Lelijke Eendenrecord 8-10 juni 2012
Alle eendaagse meetings van de 2cv Club NL zijn gratis, inclusief eten en drinken!
Inschrijven kan op onderstaande link:
https://www.2cvclub.nl/default.aspx?PageID=17
Zie je inschrijving gaarne tegemoet
PS
In 2011 waren er 11 ritten/meetings, allen gratis
Inschrijven kan op onderstaande link:
https://www.2cvclub.nl/default.aspx?PageID=17
Zie je inschrijving gaarne tegemoet

PS
In 2011 waren er 11 ritten/meetings, allen gratis

-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Heette dat vroeger de 2CV4&6-club?
(bij die club ben ik een paar jaar geleden bij aankomst op een treffen weggestuurd: ik reed een acadiane en dus geen 2cv4&6, en het was niet echt een treffen maar een onderonsje voor echte leden... de zin om eventueel lid te worden verging me direct al bij die ontvangst...)
(bij die club ben ik een paar jaar geleden bij aankomst op een treffen weggestuurd: ik reed een acadiane en dus geen 2cv4&6, en het was niet echt een treffen maar een onderonsje voor echte leden... de zin om eventueel lid te worden verging me direct al bij die ontvangst...)
@badmuts
Nou dat is dan toch wel heel erg lang geleden
Weggestuurd lijkt mij wel erg stug, er rijden aardig wat Dyanes rond evenals Burtons, zelfbouw en zeer uiteenlopende 2cv's.
De club heeft ongeveer 800 leden dus een onderonsje voor de echte leden, klinkt een beetje vreemd. Heb ikzelf ook nog nooit ondervonden, ben 2 jaar geleden lid geworden, heb mij vanaf dag 1 welkom gevoeld en ben nu bestuurslid geworden. Dus een echte ledenkern bestaat er niet, wel is er een vaste groep vrijwilligers, die veel doen voor de club en dat zijn dus ook de mensen die je veel ziet.
Maar de club is er voor iedereen en aan de enorme opkomsten bij de ritten en meetings zie je altijd nieuwe gezichten.
Bij de laatste rit, De Bollenrit, reden er 94 auto's mee met bijna 180 mensen! Dus kom gauw weer een keertje langs met de Acadiane, dan heten we je van harte welkom!
Met vr gr
David
Nou dat is dan toch wel heel erg lang geleden

Weggestuurd lijkt mij wel erg stug, er rijden aardig wat Dyanes rond evenals Burtons, zelfbouw en zeer uiteenlopende 2cv's.
De club heeft ongeveer 800 leden dus een onderonsje voor de echte leden, klinkt een beetje vreemd. Heb ikzelf ook nog nooit ondervonden, ben 2 jaar geleden lid geworden, heb mij vanaf dag 1 welkom gevoeld en ben nu bestuurslid geworden. Dus een echte ledenkern bestaat er niet, wel is er een vaste groep vrijwilligers, die veel doen voor de club en dat zijn dus ook de mensen die je veel ziet.
Maar de club is er voor iedereen en aan de enorme opkomsten bij de ritten en meetings zie je altijd nieuwe gezichten.
Bij de laatste rit, De Bollenrit, reden er 94 auto's mee met bijna 180 mensen! Dus kom gauw weer een keertje langs met de Acadiane, dan heten we je van harte welkom!
Met vr gr
David
Lieve mensen ik ben geweest dit weekend en ik vond het de centen meer dan waard ik heb geen boodschap hoeven meenemen alleen een drankje voor de late avond
De catering was prima met een bbq ontbijt 2x lunch 2x en buffet kwamen we niks te kort.
Er gaan geruchten dat er volgend jaar weer iets in deze trend georganiseerd wordt dus wees erbij.
De catering was prima met een bbq ontbijt 2x lunch 2x en buffet kwamen we niks te kort.
Er gaan geruchten dat er volgend jaar weer iets in deze trend georganiseerd wordt dus wees erbij.
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106