net een eend gekocht
net een eend gekocht
Heey hallo hier allemaal, leuk dat je hier alles kan vragen en veel info kan lezen, heel leuk.
Na heel wat jaren kon ik de verleiding toch niet meer weerstaan en heb me weer een eend aangeschaft, naar eerst een heleboel gezellige kilometers natuurlijk, heb ik toch eerst wat spulletjes aangeschaft.
even de motor verversen, de bestuurdersstoel is een beetje doorgezakt, dus maar een nieuwe binnekant, en ook de remmen zijn niet helemal zoals het hoort, dus ook maar nieuwe remschoenen rondom, niet remolie er in. nou dan ben al al een heel eind.
Maar de vraag is, zijn er nog meer dingen die ik niet moet vergeten nu ik net mijn eend heb gekocht??
Na heel wat jaren kon ik de verleiding toch niet meer weerstaan en heb me weer een eend aangeschaft, naar eerst een heleboel gezellige kilometers natuurlijk, heb ik toch eerst wat spulletjes aangeschaft.
even de motor verversen, de bestuurdersstoel is een beetje doorgezakt, dus maar een nieuwe binnekant, en ook de remmen zijn niet helemal zoals het hoort, dus ook maar nieuwe remschoenen rondom, niet remolie er in. nou dan ben al al een heel eind.
Maar de vraag is, zijn er nog meer dingen die ik niet moet vergeten nu ik net mijn eend heb gekocht??
Blijft leuk die eenden
Ik bedoel met een heel eind, dat ik idd het reguliere onderhoud dan al aardig gehad heb, tenminste dat dacht ik. dus vandaar de vraag, vergeet ik niet nog wat.
De kleppen stellen en de fuseepennen e.d. smeren had ik idd nog even niet bedacht, daar moet ik ook even naar kijken idd.
nog meer nuttige dingen??
De kleppen stellen en de fuseepennen e.d. smeren had ik idd nog even niet bedacht, daar moet ik ook even naar kijken idd.
nog meer nuttige dingen??
Blijft leuk die eenden
Kantelmessen?? nou die moet je even uitleggen, ik heb geen idee waar ik die kan vinden. de wonderolie had ik idd al gelezen maar ook daar moet ik me nog eens even in verdiepen. ik heb er al 1 trommelrem af van achter en kwam tot de conclusie dat ik toch ook maar gelijk de remcilinder helemaal vernieuw, anders kan ik straks weer opnieuw beginnen. maar de bestuudersstoel zit weer grandioos, met de remme ben ik bezig, en nog een nieuw plasje olie overal in, en dan eerst maar weer een paar dagen rijden. en bedenken wat ik ndan weer zal gaan doen.
Blijft leuk die eenden