Ral kleur velgen
-
- Beginner
Ral kleur velgen
Ik zou mijn velgen van mijn Azu, bwj. 1971 laten stralen , metaliseren en poederlakken
Het bedrijf werkt alleen met Ral kleuren
Iemand een idee?
Welke ral kleur stemt overeen met de grijze kleur van de velgen?
Het bedrijf werkt alleen met Ral kleuren
Iemand een idee?
Welke ral kleur stemt overeen met de grijze kleur van de velgen?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Beginner
-
- Beginner
Als het om beveiliging tegen diefstal gaat, kun je beter niet rondvragen wat anderen de beste plek voor zo'n ding vinden. Afgezien daarvan: Er is een handige accuklem in de handel met aangebouwde onderbreker en een omleidinkje voor kleine vermogens om bijvoorbeeld de presets van je radio vast te houden. Een standaard onderbreker (zo één met rode plastic sleutel) kun je letterlijk overal plaatsen, als je maar zorgt voor voldoende dikke kabels die ook nog eens met degelijke tules door het blik geleid worden. Links van je koppelingspedaal (waar bij de Dyane de ruitenpisserpomp zit) is een mooi plekje uit het zicht. rechts onder het handschoenenplankje kan ook.
Ik geloof niet alleen in een startonderbreker, maar ook in een goed stuurslot van je pedalen naar je stuur.
En je kunt ook een motorkapslot kopen, ze zijn relatief kostbaar maar je kap zit op slot!
Ik zal even de link zoeken voor je......
Heb het nog niet kunnen vinden, zodra ik een leverancier vind PM ik dat wel even.
Greetz David
En je kunt ook een motorkapslot kopen, ze zijn relatief kostbaar maar je kap zit op slot!
Ik zal even de link zoeken voor je......
Heb het nog niet kunnen vinden, zodra ik een leverancier vind PM ik dat wel even.
Greetz David