vandaag weer verder gegaan.
nieuw rubber om de stuurstang (die bij de voetenbak) geplaatst en de stang vastgezet. vond in 1 keer de juiste bout voor de klem, tussen de tientallen bouten in het boutenbakje.
de hefboom van de handrem op het chassis gemonteerd. wat een kl@teklus als blok en bak al gemonteerd zijn. rest van de handreminstallatie gemonteerd en dat werkt.
nieuwe gaskabel en oude chokekabel (origineel azu) gemonteerd. de originele azu kabel weer gemonteerd om straks de trekstarter te kunnen bedienen.
nieuwe achterlichten gemonteerd. met duplolampen. kwam erachter dat er links 2 draden aanwezig waren (achterlicht en remlicht) en rechts slechts 1 draad (achterlicht). moet dus nog een draad trekken van de 1 naar de ander voor het rechterremlicht.
stoelrails gemonteerd. de linker paste met de originele bouten, de rechter moest ik een maatje groter hebben
. vloerplaten komen van de zelfde leverancier, heel vreemd.
en toen de draadboom... op aanraden van engbokho een moderne gebruikt. een gebruikte, met wat extra's, zoals een schakelaar voor een aanjager met controlelampje, mistachterlicht en nog wat vage zaken. maar beter teveel dan te weinig draden denk ik maar. eerst ontwarren en losmaken van het dashboard wat er nog aanzat. stuk schutbord eraf wat lossgeslepen was en nog met rubber en al om de draadboom zat. zekeringenkastje gedemonteerd wat er nog aanhing want dat past nooit door dat gat in het schutbord. hoop gepiel om de draadboom door het schutbord te krijgen, zekeringenkastje weer in elkaar gezet en op het schutbord gemonteerd en aangesloten, spanningsregelaar en remvloeistofreservoir er op aangesloten.
volgende keer de rest aansluiten en loze draden wegknippen (zoals de twee draden die er bij de startmoter uitkomen. heb ik niet meer nodig vanwege de trekstarter). en eens goed de aansluitingen van de lichtschakelaar bekijken, de azu heeft twee aansluitingen meer dan een moderne schakelaar (in ieder geval parkeerlichten, dat verklaart 1 extra aansluiting, die andere heb ik nog geen idee).
wachten is op de koplampsteun die nieuwe voetjes krijgt.
benzinetank zit er ook weer in, met een uit drie verschillende vlotters samengestelde vlotter en een nieuwe benzineslang. nog even en het blok kan gestart worden
, ben benieuwd na jaren stilstand...