Lekage voorruit

Alles in, over, rond en op de koets.
David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » vr 18 mei, 2012 05:22

Hoi Tom,

Ben het 100% met je eens.
Maar ik hoor dat er veel verschillen zijn tussen nieuwe raamrubbers van verschillende leveranciers. Heb jij daar ervaring mee?

(en nog een heel ander vraagje: ben jij Tom Schulte van het Ei die daar in de jaren 80 rondliep met een kop vol krullen en een kleine hond??)
In dat geval namelijk heb je mij vaak geholpen met 78 er 2cv. :lol:

Greetz David

McTommi
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door McTommi » vr 18 mei, 2012 10:04

Was al van plan jou eens te mailen of een PB te sturen want ik had al een lange tijd het idee dat jij David Pouw bent, die destijds een blauwe (myosotis) 2CV had van 1978 ???
De hond leeft (uiteraard) niet meer, al sedert 1996 overleden en de kop met krullen heeft plaats gemaakt voor een héééééél hoog voorhoofd, was bij het Ei toen het 30 jaar bestond en geen mens herkende me, moest zeggen wie ik was, hahahaha........ 2CV's......ach ik heb er nog een stuk of 8, plus een AMI6 Break, 2 Méhari's (in vele onderdelen) en (nog wel) een Dyane van 1967.
Zie http://www.tomschulte.nl/droge.htm

Groeten,
Tom Schulte.

P.S. Geen ervaring met de verschillende leveranciers, ik hobby niet erg veel meer de laatste jaren. Ben al een paar jaar aan het uitverkopen, zodat ik weer eens meer tijd krijg voor mijn huidige verzameling, had er ooit 2 maal zoveel namelijk.

Guro

Bericht door Guro » za 6 okt, 2012 12:30

Zo, sinds vandaag ook ineens een flink lekkage, het regenwater kwam gewoon uit het dashboard lopen vanmorgen. Even snel langs de ruit gekeken, maar dat lijkt goed te zijn.. Nu het droog is heb ik de ventilatiklep schoon gemaakt en de rubbers in de vaseline gezet. Hopelijk helpt dat.

AZL57
Addicted user
Addicted user

Bericht door AZL57 » za 6 okt, 2012 18:51

Was ook wel extreem veel regen vandaag. Ik heb anders enkele duppeltjes maar nu liep het ook op diverse plekken binnen.... ;-)
diverse Citroens, wat anders.

Ed147
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Ed147 » za 6 okt, 2012 23:01

Heb de Dyane ook leeg geschept........
Maar onze Eend is waterdicht!
Heb wel de voorruit helemaal afgekit, dat scheelde enorm!!
Nu, na een heftige bui onderweg, liggen er twee kleine druppeltjes in.
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004

Plaats reactie