2cv forum op Tapatalk
2cv forum op Tapatalk
Om forums op een mobiel op iPad etc te kunnen lezen heb je een handige app: Tapatalk (www.tapatalk.com). Daar kan een forum gratis op aanhaken. Momenteel zijn daar zo'n 33.000 forums op aangesloten. Op Android is het de grootste forumviewer.
Weet niet hoeveel animo er hier is maar ik zou het wel handig vinden als het 2cv forum hierop aanhaakt. Is bijv. makkelijk om op evenement gelijk foto in een topic te zetten of foto te maken als je aan 't klussen bent en je komt ergens niet uit.
Volgens mij hoeft het 2cv forum zich daar maar te registeren en het forum is daarna heel makkelijk te lezen op tablets, smartphones etc. Dat zou een geweldige service zijn. De 2cv anno 2012.
Weet niet hoeveel animo er hier is maar ik zou het wel handig vinden als het 2cv forum hierop aanhaakt. Is bijv. makkelijk om op evenement gelijk foto in een topic te zetten of foto te maken als je aan 't klussen bent en je komt ergens niet uit.
Volgens mij hoeft het 2cv forum zich daar maar te registeren en het forum is daarna heel makkelijk te lezen op tablets, smartphones etc. Dat zou een geweldige service zijn. De 2cv anno 2012.
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Onze phpBB versie loopt hopeloos achter....met deze versie kunnen wij niet koppelen aan tapatalk.
Dus we zullen eerst moeten updaten,en dat is zowiezo een must qua veiligheid.
Probleem is dat er eigenlijk niemand meer in ons team zit die hier ervaring mee heeft, dus dat wordt eerst inleren in de materie. Als er bezoekers zijn die hier wel ervaring mee hebben, dan is alle hulp uiteraard welkom.
Dus we zullen eerst moeten updaten,en dat is zowiezo een must qua veiligheid.
Probleem is dat er eigenlijk niemand meer in ons team zit die hier ervaring mee heeft, dus dat wordt eerst inleren in de materie. Als er bezoekers zijn die hier wel ervaring mee hebben, dan is alle hulp uiteraard welkom.
Hélemaal mee eens. En, gaat zéker komen. Misschien snel, misschien ook niet. We houden het spannend . Maar dat het komt, dat is zeker.Twécévé schreef:Mis 2cv.nl nog steeds op tapatalk. In het huidige smartphone tijdperk zou het forum een stuk levendiger worden als je het kan volgen en berichten via tapatalk.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: 2cv forum op Tapatalk
Psst. Mocht het je ontgaan zijn, het 2CV forum is inmiddels op Tapatalk beschikbaar. Zegt het voort, zegt het voort.
2008 Renault Grand Espace 3.5 V6 Initiale
1990 Citroen 2CV6
2003 Renault Grand Espace 2.0T 16v Initiale
2003 Peugeot 406 Break Gentry Premium 2.0-16V
1999 Peugeot 406 SV 2.0-16V
1993 Volvo 440 DL 2.0i
1986 Citroen 2CV6 Special
Citroen CX 2000 Athena
1990 Citroen 2CV6
2003 Renault Grand Espace 2.0T 16v Initiale
2003 Peugeot 406 Break Gentry Premium 2.0-16V
1999 Peugeot 406 SV 2.0-16V