Draagarmen Acadiane vraag
Draagarmen Acadiane vraag
Vraagje: is draagarm voor anders dan van gewone Dyane/2CV 1983.
bestelnummer Club Cassis is verschillend.
bestelnummer Club Cassis is verschillend.
- hertog jan
- Gebruiker
Het enige verschil is dat je wiellager groter is en een stuk duurder. Voor de rest zijn ze hetzelfde als een draagarm van een 2cv/dyane. Een draagarm van een 2cv/dyane past dus ook gewoon op een acadiane. Heb op mijn eigen aca ook gewoon 2cv draagarmen zitten, geen enkel probleem.
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)
-
- Heavy user
ik meen dat idd dat oog anders is en volgens mij dat piefje wat zorgt dat de draagarm bij opkrikken op een gegeven moment stopt.
dat laatste is nog wel zelf te lassen, maar of je zelf de bevestiging voor het trekoog wilt lassen... (buiten dat je volgens mij officieel niet zelf aan draagarmen mag lassen voor de apk)
wat het belangrijkste is (maar goed dat is de vraag nu niet) is dat de stuurarmpjes anders zijn!
dat laatste is nog wel zelf te lassen, maar of je zelf de bevestiging voor het trekoog wilt lassen... (buiten dat je volgens mij officieel niet zelf aan draagarmen mag lassen voor de apk)
wat het belangrijkste is (maar goed dat is de vraag nu niet) is dat de stuurarmpjes anders zijn!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction