Afgelopen weekend was in Wesel aan de Rijn de eerste Duitse Dyane/Acadiane/Mehari-meeting
van de Dyane IG/CCRR. Een aantal Duitsers, evenzovele Nederlanders, een Belg, een Luxemburger
en twee Oostenrijkers waren gekomen. Het was een kleine, maar gezellige internationale meeting.
Hier staan wat foto’s:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/DDT2012/
Groet van
Jesper
foto's 1. Deutsche Dyane/Acadiane Treffen 2012 in Wesel
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
Ook wij vonden het erg geslaagd.
Het was niet groots opgezet, maar zeker goed genoeg voor het aantal deelnemers. Gecombineerd met een mooie grote luxe camping, de gezamelijke BBQ, tent met tafels en banken, gemoedelijke sfeer, was het een leuk weekend.
Het was niet groots opgezet, maar zeker goed genoeg voor het aantal deelnemers. Gecombineerd met een mooie grote luxe camping, de gezamelijke BBQ, tent met tafels en banken, gemoedelijke sfeer, was het een leuk weekend.

LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.
Ik heb er nog wel aan gedacht maar uiteindelijk toch gekozen voor een ander treffen in combi met een bezoekje aan iemand in Friesland.
Erg mooie Dyane's en Acadianes, ik had echt wel opgevallen met mijn Aca
Ik zag dat er ook diverse neefjes en nichtjes van de Dyane waren.
Wordt/is dit een jaarlijks treffen?
Erg mooie Dyane's en Acadianes, ik had echt wel opgevallen met mijn Aca

Ik zag dat er ook diverse neefjes en nichtjes van de Dyane waren.
Wordt/is dit een jaarlijks treffen?
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.