Mehari spiegel
Mehari spiegel
Hoi allemaal.
ik wil de spiegel vervangen van mijn mehari, want deze is afgebroken. Ik heb een beetje een gat geboord om een tab te draaien in het blokje waar de spiegel normaal indraait. Maar dat werkt niet, dit blokje wil ik nu vervangen maar geen idee hoe ik dat er uit krijg. iemand een idee?
al vast bedankt voor jullie support.
ik wil de spiegel vervangen van mijn mehari, want deze is afgebroken. Ik heb een beetje een gat geboord om een tab te draaien in het blokje waar de spiegel normaal indraait. Maar dat werkt niet, dit blokje wil ik nu vervangen maar geen idee hoe ik dat er uit krijg. iemand een idee?
al vast bedankt voor jullie support.
- André Post
- Heavy user
Ik heb het ook aan een kant uitgeboord, een groter maat getapt en bout er in en afgeslepen.
Toen op de juiste maat geboord en getapt.
Zit al heel lang.
Om het onderframe er uit te halen hoeft niet het dashbord los.
Alleen maar de bouten links en rechts onder die het frame vasthouden in het subframe.
Wel ruime tijd tevoren lekker met kruipolie laten weken, meestal zit het vast gecorrodeerd.
Toen op de juiste maat geboord en getapt.
Zit al heel lang.
Om het onderframe er uit te halen hoeft niet het dashbord los.
Alleen maar de bouten links en rechts onder die het frame vasthouden in het subframe.
Wel ruime tijd tevoren lekker met kruipolie laten weken, meestal zit het vast gecorrodeerd.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
nee het gaat om het blokje waar de buitenspiegel is ingedraaid daar krijg ik geen tap in gedraaid want dan draai ik ook een stukje in het frame. dit komt omdat het schjun afloopt en ik er niet recht een mooie tap in kan draaien met een helicon er in.Gerard2cv schreef:Nee,niet het hele raamframe eruit,maar dat schroefje naast de draaiknop toch?