precies dezelfde staat ook in den haagblanc/rouge2cv schreef:
de biltstraat utrecht en nog te koop
Gespot: Andere mooie Klassiekers/auto's
-
- Gebruiker
enne...
De id break uit Utrecht is een 2e neus..
Heb de auto vaak zien staan.
Heeft een lange periode stil gestaan. De trekhaak was toe IN het gras gezakt en overwoekerd.
Was blij verrast dat ie weer reed. blijft namelijk een mooie strakke verschijning.
Die ondanks de lange periode buitenstaan, heel goed geconserveerd is gebleven.
Zegt wel wat over de kwaliteit van de restauratie die die ooit gehad heeft...
De id break uit Utrecht is een 2e neus..
Heb de auto vaak zien staan.
Heeft een lange periode stil gestaan. De trekhaak was toe IN het gras gezakt en overwoekerd.
Was blij verrast dat ie weer reed. blijft namelijk een mooie strakke verschijning.
Die ondanks de lange periode buitenstaan, heel goed geconserveerd is gebleven.
Zegt wel wat over de kwaliteit van de restauratie die die ooit gehad heeft...
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Lijkt me een vijfdeurs Lada Niva. Als je het een Oekrainer vraagt zal deze op geïrriteerde toon bevestigen dat het géén Lade is, maar een Niva. De auto komt niet uit Rusland zoals het merk Lada maar uit de Oekraine. In het westen is de auto wel als Lada verkocht (waarschijnlijk omdat dat merk hier al bekend was of zo).
-
- Veelvuldig poster
Een van mijn favorieten. En nog nieuw te koop! (twee deurs)Captain Krimson schreef:Lijkt me een vijfdeurs Lada Niva. Als je het een Oekrainer vraagt zal deze op geïrriteerde toon bevestigen dat het géén Lade is, maar een Niva. De auto komt niet uit Rusland zoals het merk Lada maar uit de Oekraine. In het westen is de auto wel als Lada verkocht (waarschijnlijk omdat dat merk hier al bekend was of zo).
Sterker nog, bijna gekocht, maar ze maken een kolere hoeveelheid herrie en de afwerking is echt heel slecht.
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
nog steeds te koop met psa diesel?OnsEendje2 schreef:Een van mijn favorieten. En nog nieuw te koop! (twee deurs)Captain Krimson schreef:Lijkt me een vijfdeurs Lada Niva. Als je het een Oekrainer vraagt zal deze op geïrriteerde toon bevestigen dat het géén Lade is, maar een Niva. De auto komt niet uit Rusland zoals het merk Lada maar uit de Oekraine. In het westen is de auto wel als Lada verkocht (waarschijnlijk omdat dat merk hier al bekend was of zo).
Sterker nog, bijna gekocht, maar ze maken een kolere hoeveelheid herrie en de afwerking is echt heel slecht.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster