Kabels uit koeltunnel
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
Kabels uit koeltunnel
wie weet waar deze kabels heen moeten, daar komen er 2uit,
kan dat eentje op de bobijn en de andere ergens bij de kabels van het licht??
k heb ze namelijk vandeweek losgehaald en trg aangesloten maar kreeg ze net niet meer aan de gang...
ook had ik alle kabels vd lichten los gehad...
denk dat daar ergens iets verkeerd zit of verkeerd heb aangesloten ofzo..
ma alles werkt van het licht enzo...
kan dat eentje op de bobijn en de andere ergens bij de kabels van het licht??
k heb ze namelijk vandeweek losgehaald en trg aangesloten maar kreeg ze net niet meer aan de gang...
ook had ik alle kabels vd lichten los gehad...
denk dat daar ergens iets verkeerd zit of verkeerd heb aangesloten ofzo..
ma alles werkt van het licht enzo...
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: za 24 jun, 2006 16:43
- Locatie: Apeldoorn
Re: vraagje
klopt !!duck-tuc schreef:
kan dat eentje op de bobijn en de andere ergens bij de kabels van het licht??
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
die andere is van de oliedruksensor.
Als je het kontakt aan zet moet het rode lampje van de oliedruk gaan branden. Als je start gaat ie na een seconde uit. Als het zo niet werkt is de draad van de oliesensor niet goed aangesloten.
Gr Rob
Als je het kontakt aan zet moet het rode lampje van de oliedruk gaan branden. Als je start gaat ie na een seconde uit. Als het zo niet werkt is de draad van de oliesensor niet goed aangesloten.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
ik heb dat één kabeltje eens uit getrokken terwijl het contact op stond, en t lampje ging uit, dus denk dat ik da toch alemaal goed aangesloten heb.
vandaag heeft een kameraad er nog mee gerede en geen problemen mee gehad.. was vandeweek er mee gaan rijde en toen motor stil gelegd en daarna nie meer aan de gang te krijge, net alsof de batterij plat was, k had nx late branden ofzo vd lampen ofzo..
aan de gang getrokke en geen problemen meer, en de batterij laad bij enzo..
vandaag heeft een kameraad er nog mee gerede en geen problemen mee gehad.. was vandeweek er mee gaan rijde en toen motor stil gelegd en daarna nie meer aan de gang te krijge, net alsof de batterij plat was, k had nx late branden ofzo vd lampen ofzo..
aan de gang getrokke en geen problemen meer, en de batterij laad bij enzo..
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
David schreef:Ik denk dat je de stekkerverbindingen goed moet nalopen.
Het kan best zijn dat als het spul warm wordt er ergens slecht contact gemaakt wordt. Sommige stekkertjes wat samenknijpen zodat je weet zeker weet dat er goed contact gemaakt wordt.
PS keb wel wa moeit om da belgies tu vertalu
dank u
zoveel fouten staan er toch niet in wel? wel wat dingen afgekort... mijn excuses..