Stuur trilt, geen geluiden
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6
blz 77
Helemaal linksonder het plaatje.
Het gearceerde is je stuurkogelhoes, die heet hier stofkap.
Meestal net niet onder het randje vindt je de splitpen(1).
Vanaf de kopse kant kan je de opstelmoer (2) stellen. Hier is speciaal gereedschap voor, maar het kan ook met een grote schroevendraaier of of een plat stuk ijzer dat je even op maat maakt.
blz 77
Helemaal linksonder het plaatje.
Het gearceerde is je stuurkogelhoes, die heet hier stofkap.
Meestal net niet onder het randje vindt je de splitpen(1).
Vanaf de kopse kant kan je de opstelmoer (2) stellen. Hier is speciaal gereedschap voor, maar het kan ook met een grote schroevendraaier of of een plat stuk ijzer dat je even op maat maakt.
Das zaterdag geen gek idee eigenlijk!David schreef:Hey Twécévé, als je nou de volgende keer langsrijdt en stopt bij de snackbar in Lexmond, stop dan 100 meter verder, dan kijk ik even naar je stuurkogels terwijl jij je patat eet!!!!
Rij anders zaterdag even bij de 2CV Club langs, in Ederveen, dan kijk ik het even na voor je.
Greetz David
Mn vrouw wees me er fijntjes op dat we die dag hebben afgesproken met vrienden.. Maar dat is pas middag + avond dus rij 's ochtens wel even naar het magazijn. Ben je er des ochtends ook al David?David schreef:Het Clubhonk en magazijn van de 2cv Club zijn in de maanden augustus en september elke zaterdag open met ingang van nu!
Van 10.00 tot 15.00!!