2cv.nl niet up-to-date
deze:
Foto gemaakt tijdens 90 jaar Citroën in hoofdkantoor Citroën Amsterdam.
Groot genoeg?
Foto gemaakt tijdens 90 jaar Citroën in hoofdkantoor Citroën Amsterdam.
Groot genoeg?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Heb ik en kan ik scannen. Ga m opzoeken.Boudewijn schreef:Hartelijk dank. Ik heb ze gelijk binnengehaald.
Ik heb vroeger een poster gehad met de `anatomie van een eend`. Op de poster stond een eend (vogel) afgebeeld met tekst van de voordelen van de eend (auto). Volgens mij zijn er twee soorten van geweest, één met een staande eend en één met een vliegende. Ik kan deze op internet niet vinden, maar zou het leuk vinden hier eens een goede scan of foto van te hebben.
Hij was nogal groot, en hij hing nogal ver weg daar...Boudewijn schreef:@Twécévé
Zou leuk zijn als je hem kunt scannen.
@Rollo
Goede scherpe foto maar jammer van die lichtvlek in het midden.
Maar klopt het dat er ook een versie is geweest met een vliegende eend?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja de Duitse versie is in Google wel te vinden maar als ik "de anatomie van een eend" incl. aanhaling tekens in Google ingeef, dan krijg ik afbeeldingen van kerstbomen en van katten.
Ik zou de afbeelding ook graag als een groot bestand willen hebben om op een A3 te kunnen printen.
Ik zou de afbeelding ook graag als een groot bestand willen hebben om op een A3 te kunnen printen.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zonder aanhalingstekens kom ik hier uit. Het is niet het hele ding, maar het is toch wat.
http://www.artunlimited.com/catalog/cat ... ds%20C5185
Maar iemand met een hele grote scanner gaat hem vast scannen.
http://www.artunlimited.com/catalog/cat ... ds%20C5185
Maar iemand met een hele grote scanner gaat hem vast scannen.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Het is leuk dat jullie dit allemaal willen digitaliseren, maar hoe zit het met auteursrechten bij een evt. herdruk?
De redactie van de Citroen Club Fryslan heeft ooit eens per ongeluk werk gebruikt van Karel Suyling en dat mocht toen dus niet, vandaar mijn vraag
PS, is dit wel het juiste forum voor dit onderwerp
De redactie van de Citroen Club Fryslan heeft ooit eens per ongeluk werk gebruikt van Karel Suyling en dat mocht toen dus niet, vandaar mijn vraag
PS, is dit wel het juiste forum voor dit onderwerp
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962