advies laswerk
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
niet de koets op de grond zetten, op het chassis zetten. De bodenplaten en de kofferbakbodem liggen niet in een horizontale lijn, er zit iets een knik in. En die knik moet in je koets en het chassis hetzelfde zijn.
Voor je de achterbank-bak aan de dorple last is het wel handig om de bodemplaat er in te passen. misschien overbodige tip?
over proplassen en apk is een draadje over op dit forum:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9470
staat ook een foto van zo'n tang. ik heb er één van een bekend gereedschapmerk van 60 euro, en één van internet van 5. Werken beide even goed.
En dat de dorpel bij de voetenbak aardig omhoog komt is bekend; je koets zakt iets in. Als je de koets rechtop zet is het al beter en en met een klein beetje druk past het weer wel.
Gr Rob
Voor je de achterbank-bak aan de dorple last is het wel handig om de bodemplaat er in te passen. misschien overbodige tip?
over proplassen en apk is een draadje over op dit forum:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9470
staat ook een foto van zo'n tang. ik heb er één van een bekend gereedschapmerk van 60 euro, en één van internet van 5. Werken beide even goed.
En dat de dorpel bij de voetenbak aardig omhoog komt is bekend; je koets zakt iets in. Als je de koets rechtop zet is het al beter en en met een klein beetje druk past het weer wel.
Gr Rob
Laatst gewijzigd door RobM op vr 20 jul, 2012 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dorpels
Ik heb de dorpels er in, en de stijlen op de juiste maat gezet door de achterdeur te passen. Voordeur kun je toch stellen? Ik heb de koets niet op het chassis geplaatst maar de vloerplaten op het chassis gelegd en de maten van de bevestigingsbouten exact uitgelegd in de koets. Ook diagonaal klopt de maat.

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: