Dat is volgens mij forumlid jornmetten. Voor de 3e x gespot in korte tijd!blanc/rouge2cv schreef: de berekuil utrecht
Gespot!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
Kan iemand de eigenaar van deze uit Duitsland geïmporteerde 2CV laten weten dat een winterkapje nu echt niet meer nodig is??
Ami 8 Club (1970)
Ami 8 Club (1970)
De show gaat door:Twécévé schreef:Die LP is briljant!
Via Instagram (soort twitter maar dan met foto's ipv tekst) was er een wandeling door Rotterdam georganiseerd met allemaal Instagrammers. Op de route die ze liepen stond toevallig ook een oude eend. Meest gespotte eend ooit?
Laatst gewijzigd door Twécévé op wo 1 aug, 2012 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zag het winterkapje overigens pas toen ik de foto's op mijn pc zette...Twécévé schreef:Gewoon briefje onder de ruitenwisser doen. Of winterkapje onder de ruitenwisser steken.worb80 schreef:Kan iemand de eigenaar van deze uit Duitsland geïmporteerde 2CV laten weten dat een winterkapje nu echt niet meer nodig is??
[url]http://farm9.staticflickr.com/8286/7687165250_b9b608d67c_c.jpg[/url]
[url]http://farm9.staticflickr.com/8018/7687164980_00553e5bfd_c.jpg[/url]
Ami 8 Club (1970)
- Peter Parker
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
nog meer spotjes!
ik heb al zo lang niet op het forum gezeten! ik voel me verschrikkelijk.
op de een of andere manier blokkeert mijn laptop dit forum, en ik word er gek van.
ik begin met gisteren in de ikea:
er stond een prachtige 2cv SPECIAL EDITION:
voorkant:
achterkant:
dan eentje op de krabbefoor in bergen op zoom:
en het enigste eendje wat ik heb kunnen spotten tijdens mijn verblijf in belgie:
verder heb ik nog een eendje gespot op het vincent van goghplein in etten-leur. met haar prachtige blauwe kleur en bijpassende aanhangwagen was het echt een lust voor het oog.
in hoogerheide staat er ook een: een wit eendje, geen geweldige staat maar kon ermee door. ook hadden de eigenaren een 2CV bordje naast de deur hangen!
op de een of andere manier blokkeert mijn laptop dit forum, en ik word er gek van.
ik begin met gisteren in de ikea:
er stond een prachtige 2cv SPECIAL EDITION:
voorkant:
achterkant:
dan eentje op de krabbefoor in bergen op zoom:
en het enigste eendje wat ik heb kunnen spotten tijdens mijn verblijf in belgie:
verder heb ik nog een eendje gespot op het vincent van goghplein in etten-leur. met haar prachtige blauwe kleur en bijpassende aanhangwagen was het echt een lust voor het oog.
in hoogerheide staat er ook een: een wit eendje, geen geweldige staat maar kon ermee door. ook hadden de eigenaren een 2CV bordje naast de deur hangen!
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
-
- Regelmatige poster
nee dat niet, maar het is me niet opgevallen denk ikDavid schreef:Hey Lieve Schat...... Je was toch in Kwintelooijen??????meerijdertje1996 schreef:http://www.la-creperie.nl/index.php?page=citroen
hier werd ik nou blij van!
ik was van de week op een festival, waar ze een wagen hadden staan waar ze crepes (een soort pannekoeken) in bakten. en wat voor wagen was het??? een citroen HY!!!
wauw. de crepes waren nog lekker ook! in de link zie je het hele verhaal over de wagen, mét foto's. misschien een idee voor een meet?
Daar stond een HY waar crepes in werden gebakken.....
Of heb je alleen maar op dat bankje zitten dromen
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3