Ik wilde even de ANWB wegenwachters, in het bijzonder Mike, in het zonnetje zetten vanwege de fantastische hulp die ze me geboden hebben toen ik afgelopen nacht om 3 uur strandde nabij Antwerpen met m'n 1970 Ami8.
De auto was tenauwernood weggesleept (door de belgische wegenwacht)
of ik had wegenwachter Mike al aan de telefoon, of ik wist wat er mis was (brandstofpomp, kon niet missen) en of ik dacht dat het simpel te verhelpen was.
Om 7 uur 'sochtends stond Mike met z'n CX op de stoep van het hotel, met 'n brandstofpomp, en voor 8-en hadden we de Ami al weer aan de praat. Hoera, kan ik toch nog naar de ICCCR !!
Super bedankt Mike!!
Hulde aan de Wegenwachters met Citroen bloed !!
- renate
- Regelmatige poster
Mooi hè, die echte kerels van de "pech hulp".
De keren dat wij de wegenwacht (van de anwb) nodig hadden waren geweldig.
Het zijn, over het algemeen, echte liefhebbers.
Als ze een oudje (auto) mogen/kunnen helpen zijn ze helemaal in hun sas.
Bij moderne auto's kunnen ze vaak niet meer doen dan afslepen. En daar balen ze echt van.
Bij dat oude spul kunnen zij hun uitgebreide kennis weer eens gebruiken, omdat het nog begrijpelijk is.
Ook ik wil hulde geven aan die wegenwachters waar ik ook ooit deel van uit wilde maken.
Greetzz Renate.
De keren dat wij de wegenwacht (van de anwb) nodig hadden waren geweldig.
Het zijn, over het algemeen, echte liefhebbers.
Als ze een oudje (auto) mogen/kunnen helpen zijn ze helemaal in hun sas.
Bij moderne auto's kunnen ze vaak niet meer doen dan afslepen. En daar balen ze echt van.
Bij dat oude spul kunnen zij hun uitgebreide kennis weer eens gebruiken, omdat het nog begrijpelijk is.
Ook ik wil hulde geven aan die wegenwachters waar ik ook ooit deel van uit wilde maken.
Greetzz Renate.
Doe vandaag niet wat je morgen ook nog kunt uitstellen.
- Peter Parker
- Regelmatige poster