24 t/m 26 Augustus 2012 - Grenstreffen
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ducksen en Green Duckman op het Grenstreffen: dàt is lang geleden! Zou leuk zijn als we jullie daar volgend jaar weer zien.
Ik ben vrijdagmiddag vrij en dan knallen we naar Buurse! We komen waarschijnlijk met 8 man . Heb er nu al weer zin in: puzzeltocht, gezamelijke bbq met eigen vlees, kampvuur (en ons eigen kluppie gaat nog ff stappen in Enschede denk ik )
Ik ben vrijdagmiddag vrij en dan knallen we naar Buurse! We komen waarschijnlijk met 8 man . Heb er nu al weer zin in: puzzeltocht, gezamelijke bbq met eigen vlees, kampvuur (en ons eigen kluppie gaat nog ff stappen in Enschede denk ik )
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Heej tandat idd heel lang geleden dat de groene en de rode er stonden.
Ik ben hard aan demrode bezig om hem weer nieuw te maken, zodat we volgend jaar uiteraard weer eens bij het grenstreffen kunnen zijn. Jammergenoeg ga ik het dit weekend niet halen.
Gr,
ducksen
Ik ben hard aan demrode bezig om hem weer nieuw te maken, zodat we volgend jaar uiteraard weer eens bij het grenstreffen kunnen zijn. Jammergenoeg ga ik het dit weekend niet halen.
Gr,
ducksen
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
het zit op het randje of ik het haal of niet. en dan nog aan twijfelen of het wel slim is als eerste rit, meteen 3 uur te rijden, gezien ik van eindhoven kom.Dyane schreef:Leuk Joey.. Kan ik die Dyane eens in het echt zien. Kom je het weekend erop ook naar de Dyane Kampeerweekend?
dyane kampeer weekend? heb je er meer info over? liefst per pb om dit topic niet al te erg te vervuilen.
Hoi Joey, even naar www.dyane.nl gaan en daar vind je alle info