Okee bedankt , ik vroeg het omdat eerdere 2CV modellen van Solido echt 1 op 17 waren , dit is dus een andere mal etcetera. Mooi model !michel08 schreef:Het is een 1/18 hoor,juist nog op de verpakking gekeken.
Verzameling gestart Michel
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gisteren de laatste uitgave van MODELL FAHRZEUG gekocht vanwege een artikel over... de nieuwe Solido 1 op 18.
Volgens het artikel is er een geheel nieuwe mal ontwikkeld , echt één op achttien , om allerlei versies te kunnen maken.
Zoals de geel / zwarte Charleston en de SPOT , die staan ook al een tijdje in de Solido-catalogus. Ik ben benieuwd naar meer...
.................................details...
Volgens het artikel is er een geheel nieuwe mal ontwikkeld , echt één op achttien , om allerlei versies te kunnen maken.
Zoals de geel / zwarte Charleston en de SPOT , die staan ook al een tijdje in de Solido-catalogus. Ik ben benieuwd naar meer...
.................................details...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
http://www.solido.com/solido/solido2012.pdf blz 7 en 10 , zie aldaar !
Lastig trouwens , Michel , dat je foto's NAAST elkaar plaatst in plaats van ONDER elkaar... tussen de img-codes een ENTER geven aub !
Lastig trouwens , Michel , dat je foto's NAAST elkaar plaatst in plaats van ONDER elkaar... tussen de img-codes een ENTER geven aub !