Mijn witte (bedrijfs) 2cv uit '84

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Plaats reactie
ronald035
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 19 aug, 2012 23:43
Locatie: Huizen
Contacteer:

Mijn witte (bedrijfs) 2cv uit '84

Bericht door ronald035 » ma 20 aug, 2012 01:11

Hoi allemaal!

Ik wilde al een tijdje wat extra promotie voor mijn bedrijf en dacht aan een leuke retro scooter. Maar ja die dingen zijn ook niet goedkoop en in de directe omgeving geen "aardige" scooterboer te vinden.

Een paar weken terug tijdens mijn vakantie in de Dordogne ben ik eens verder gaan zoeken op het internet, waar kan ik nou leuk mijn bedrijfsnaam op kwijt en wat is leuk om te zien (en om in te rijden;-)). Het fijne van vakantie, je hebt alle tijd om goed rond te kijken op websites, fora te lezen en e-mails te versturen. Je raadt het al ... het werd een 2CV!

Uiteindelijk een witte 2CV gevonden in Hilversum, na bieden voor maar € 2100.00! Bodem is hard, carrosserie heeft wat aandacht nodig. Ik had onder andere op dit forum al gelezen dat dit verder geen probleem is dus na een testritje en een korte cursus schakelen gekocht.

De afgelopen dagen ontzettend veel lol gehad, de kinderen wilden steeds het eendje uitlaten en ook mijn vrouw heeft vandaag voor het eerst een rondje gereden en vond het fantastisch :-)

Ik verwacht geen grote problemen de komende jaren gezien de bijgevoegde rekeningen en het taxatie rapport. Het lijkt mij wel erg leuk om deze weer fabrieks nieuw te maken maar misschien over een jaar of 2/3 als de kids wat ouder zijn. Voorlopig alleen kleine onderdelen vervangen zoals nette spiegels, zonnekleppen, knoppen. Meer het cosmetische gebeuren. Het bestickeren of wrappen stel ik nog een maandje uit ;-)

Ik besef dat deze auto wat extra aandacht nodig heeft maar mede door dit forum heb ik er een goed gevoel over. Hopelijk hoef ik niet teveel vragen te stellen hier.

Alvast bedankt!

Groet, Ronald.
(Huizen NH)

Afbeelding

the Nosepicker
Moderator
Berichten: 2566
Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
Locatie: aarde

Bericht door the Nosepicker » ma 20 aug, 2012 18:55

Welkom hier, en succes!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

ronald035
Beginner
Beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 19 aug, 2012 23:43
Locatie: Huizen
Contacteer:

Bericht door ronald035 » za 25 aug, 2012 01:18

Dankjewel.
the Nosepicker schreef:Welkom hier, en succes!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 26 aug, 2012 15:52

Welkom.

Zou je je avatar wat kleiner willen maken svp.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Plaats reactie