Ik heb me gisteren aangemeld op dit forum en ik stel me graag even voor. In 1984 kocht ik mijn eerste Eend samen met een vriend. We hebben hier een jaar lang plezier van gehad. Mijn vader kocht in 1972 een nieuwe Dyane en later hadden we nog een 2CV4 als tweede auto naast een Peugeot. De Citroëns waren allen voorzien van een 435 CC-motor. Toen ben ik waarschijnlijk al met het eendenvirus besmet.
Onze huidige Eend kocht ik in 1996 voor ƒ 500,00, hierbij kreeg ik een extra exemplaar in onderdelen. Deze Eend heb ik opgeknapt door een nieuw chassis te kopen en het geheel opnieuw op te bouwen. Hiermee ging het nodige laswerk gepaard, maar 1n december 1997 kon hij naar de spuiter. Aan de motor heb ik niets anders gedaan dan het monteren van nieuwe motorsteunen en een beurtje.

We hebben leuke vakanties met de Eend gehad. Sinds vorig jaar wordt de Eend vervoerd op een aanhangertje.

Op zolder ligt nog een splinternieuwe (revisie-) motor, die willen we deze winter gaan monteren. Ons plan is om volgend jaar weer ouderwets met Eend en tent naar Frankrijjk op vakantie te gaan.
Vorige week heb ik een nieuwe HD-bobine gemonteerd, te bestellen in Engeland. Het bevalt tot op heden goed. Ter ere hiervan gisteren een filmpje gemaakt: une belle histoire?
http://www.youtube.com/watch?v=npPgWmWZ9ok