Goed bezig.
Citroën ami 6 1968 restauratie
-
siemen
- Las Expert

- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
Heb even een week niks kunnen doenm ivm werk maar ik ben weer druk bezig!
Foto's!!!:
Nog een groot gat tussen de bodemplaat en voetenbak

Binnenzijde behandeld

ennnn een nieuwe kriksteun gemaakt.
Het laswerk van de koets is nu bijna klaar, er moet nog een nieuw achterlichtpaneel in maar dat later.
Ik ben weer begonnen met strak maken, deuren had ik al eens gedaan nu de rest:

achterspatborden aan de binnenzijde compleet kaal maken (is een boel werk)

de felsnaad kaal stralen

strak maken




In de primer
Morgen maar weer verder![/img]
Foto's!!!:
Nog een groot gat tussen de bodemplaat en voetenbak

Binnenzijde behandeld

ennnn een nieuwe kriksteun gemaakt.
Het laswerk van de koets is nu bijna klaar, er moet nog een nieuw achterlichtpaneel in maar dat later.
Ik ben weer begonnen met strak maken, deuren had ik al eens gedaan nu de rest:

achterspatborden aan de binnenzijde compleet kaal maken (is een boel werk)

de felsnaad kaal stralen

strak maken




In de primer
Morgen maar weer verder![/img]
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
siemen
- Las Expert

- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
geen idee eigenlijks meende een blik 70 euro maar ik durf het niet te zeggen!
Ik kan deze auto nog net doen in deze primer, de autospuiter bij ons zijn overgestapt op een ander merk.
Ik gebruik ook plamuur van roberlo een wereld van verschil dan die plamuur van motip enz
Ik kan deze auto nog net doen in deze primer, de autospuiter bij ons zijn overgestapt op een ander merk.
Ik gebruik ook plamuur van roberlo een wereld van verschil dan die plamuur van motip enz
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
siemen
- Las Expert

- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
jaa update!
Volgende week zullen we proberen om de koets te gaan stralen!
Deze week het laatste laswerk verricht.
De achterkant van de koets was zeer goed alleen omdit een oud type koets en ik alles om bouw naar nieuw type ami6 moest het achterlicht paneel nog worden vervangen.
Ik had tijdens mijn zoektocht naar onderdelen nog een gloednieuw NOS paneel gevonden gelukkig.
Was wel weer veel hak slijp en breek werk om de te vervangen, maar na vele uren zat hij er dan toch in!

Het oude paneel

Verwijderd!

en het nieuwe paneel!

En nu nog een paar dingen afwerken en aanpassen en stralen die hap!
Volgende week zullen we proberen om de koets te gaan stralen!
Deze week het laatste laswerk verricht.
De achterkant van de koets was zeer goed alleen omdit een oud type koets en ik alles om bouw naar nieuw type ami6 moest het achterlicht paneel nog worden vervangen.
Ik had tijdens mijn zoektocht naar onderdelen nog een gloednieuw NOS paneel gevonden gelukkig.
Was wel weer veel hak slijp en breek werk om de te vervangen, maar na vele uren zat hij er dan toch in!

Het oude paneel

Verwijderd!

en het nieuwe paneel!

En nu nog een paar dingen afwerken en aanpassen en stralen die hap!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
siemen
- Las Expert

- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
even een kleine update:
De boven bouw van de koets is gestraalt, dit was een bult werk en viel erg tegen!



Helaas had ik maar een week de tijd dus ik thuis de onderkant zelf nog kaal getrokken:




tot zo ver! eerst maar weer wat werk verzetten!
edit IME: links werkend gemaakt
De boven bouw van de koets is gestraalt, dit was een bult werk en viel erg tegen!



Helaas had ik maar een week de tijd dus ik thuis de onderkant zelf nog kaal getrokken:




tot zo ver! eerst maar weer wat werk verzetten!
edit IME: links werkend gemaakt
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970




