Restauratie AZU 1974
Dat ziet er allemaal goed uit Geert, het zal wel warm zijn in die tent van je.
Maar je ziet duidelijk vooruitgang, knap zoals je alles aanpakt je bent een voorbeeld voor mij en waarschijnlijk nog vele anderen.
Ik ben ook nog steed bezig maar val van de een tegenslag in de andere, mijn AK400 bleek aan allen kanten verrot of aangereden te zijn, maar goed we gaan rustig door, en ik zeg inmiddels niet meer wanneer ik klaar wil zijn.
Groet Steef
Maar je ziet duidelijk vooruitgang, knap zoals je alles aanpakt je bent een voorbeeld voor mij en waarschijnlijk nog vele anderen.
Ik ben ook nog steed bezig maar val van de een tegenslag in de andere, mijn AK400 bleek aan allen kanten verrot of aangereden te zijn, maar goed we gaan rustig door, en ik zeg inmiddels niet meer wanneer ik klaar wil zijn.
Groet Steef
De zon schijnt, we gaan een stukje rijden.
Je weet pas wat je hebt als je alles uit elkaar hebt gehaald. En... Ik dacht ook binnen één jaar klaar te zijn......steef schreef: mijn AK400 bleek aan allen kanten verrot of aangereden te zijn, maar goed we gaan rustig door, en ik zeg inmiddels niet meer wanneer ik klaar wil zijn.
Groet Steef
Maar ik vind het nog steeds de moeite waard.
Als je een voorbeeld zoekt, moet je Siemen nemen, die heeft al een aantal besteleenden gerestaureerd. Die zien er als nieuw uit.steef schreef: knap zoals je alles aanpakt je bent een voorbeeld voor mij en waarschijnlijk nog vele anderen.
Die "tent"is het overblijfsel van onze kwekerij, een tunnelkas. Wordt idd veel te warm als de zon erop schijnt, dan kun je ook niet spuiten. Maar afgelopen weekend was het bewolkt en dat was het ideale moment om te spuiten.
Duimen dat het komend weekend ook weer een beetje bewolkt is, anders sta ik om 6 uur op en spuit dan.