verkiezingen
-
- Veelvuldig poster
verkiezingen
ik ben benieuwd naar het stemgedrag van de gemiddelde eendrijder. ik verwacht dat het wat meer links dan rechts georiënteerd zal zijn maar aan de andere kant heb ik geen idee waar de jeugd van tegenwoordig op stemt.
dus kom maar op, het kan anoniem.
reageren kan natuurlijk ook, maar het blijft politiek, dus houd het beschaafd, je kan een ander vaak toch niet overtuigen.
dus kom maar op, het kan anoniem.
reageren kan natuurlijk ook, maar het blijft politiek, dus houd het beschaafd, je kan een ander vaak toch niet overtuigen.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Peter Parker
- Regelmatige poster
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Re: verkiezingen
als er nou nog "jeugd" onder eendrijders had gezeten...supercees schreef:ik ben benieuwd naar het stemgedrag van de gemiddelde eendrijder. ik verwacht dat het wat meer links dan rechts georiënteerd zal zijn maar aan de andere kant heb ik geen idee waar de jeugd van tegenwoordig op stemt.
de eend is steeds meer een leuk hebbedingetje geworden voor de mensen met poen
ik weet het niet hoor. ik ben juist bang dat, nu we door rechts 130 mogen rijden, de oldtimers ter compensatie de stad uit worden gebonjourd.2cvmaarten schreef:ik hoop niet dat het al te links gaat uitpakken want dan zullen we steeds minder oldtimertjes gaan zien aangezien die als 'vervuilend ' wordem gezien
rechts denkt ook alleen maar om de leasebakrijders (oja dat zal waarschijnlijk meer dan de helft van eendrijders vandaag de dag wel zijn)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction