Info via http://la2cvmania.forumactif.com
Hallo,
Het broeit al eentijdje, maar we gaan er nu al veel over praten.
De laatste keer dat we een historische gebeurtenis hadden was de tentoonstelling van Rochefort in 2008. Het is dus al enige tijd geleden.
Om aan de vraag te voldoen, wilden we een ander evenement te doen in het kader van de 60ste verjaardag van de eerste 2CV uit de fabrieken te Vorst.
We hebben niet alle details, maar hier is de info die we nu hebben voor u.
Locatie: De oude Byrrh instellingen in Brussel (achter Thurn en Taxis)
Datum: 15 september 2012
activiteiten:
- Voertuig tentoonstelling-
- Projectie van foto's van Robert Devaux (officiële fotograaf voor Citroën 1954/61)
- Andere projecten nog niet volledig bevestigd.
- Plaats om te discuteren bijp een glas
Filles de Forest, het is geen club, het is gewoon een netwerk van mensen gepassioneerd door de 2CV geproduceerd in Vorst.
Als je vindt dat het project interessant is en je wil helpen bij de organisatie, neem dan gerust contact met me op.
Als je een 2CV gemaakt in Vorst hebt en u ermee akkoord gaat om hem tentoon te stellen , kunt u ook contact opnemen met mij.
Gezien de beperkte ruimte, zullen we voorrang geven aan pre-1970 auto's. We zullen ook proberen om zoveel mogelijk verschillende modellen tentoon te stellen.
Andere 2CV zijn natuurlijk ook welkom, maar we hebben geen ruimte om ze te exposeren in het gebouw. Maar er is ruimte in de omliggende straten.
Ik zal deze informatie vervolledigen als en wanneer de informatie mij bereikt.
Tot ziens.
Vincent.
15 september 2012: Les Filles de Forest te Brussel (B)
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: