Hah, inmiddels reactie gehad.Guro schreef:Ik heb haar een mailtje terug gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Ik mis haar. Hopelijk ziet ze me nog altijd zitten.
Relaties via deze site
Dit heb ik geantwoord:
Hallo Martha,
Wat leuk dat je mijn profiel hebt gezien! Heb je zelf ook een 2cv? Ik hou er van om lekker in mijn autootje te rijden en er lekker aan te klussen.. Soms start Karin (zo heet mijn eendje) niet, maar dat maakt de hobby mooi! Ik zeg maar zo: ze doet het altijd, maar heeft soms geen zin! Hahaha! Het is net een echte dame hahahah.
Ik ben erg benieuwd naar je eendje, je zegt dat je een relatie zoekt, maar hoe bedoel je dat? Relatie als in samen toertochtjes rijden? Ik zie dat je in Duitsland woont aangezien je een Duits e-mailadres hebt? Gezellig toeren lijkt me wel wat..! Of in de wintermaanden lekker kletsen over 2cv's, ik kan er mijn hele dag mee vullen! Het lijkt mij wel gezellig en ik zie je foto's graag verschijnen..
Wie weet kunnen we eens afspreken, om de eenzame wintermaanden te vullen!
Nou Martha, fijn dat je me een berichtje gestuurd hebt zeg.
Groetjes
Willem
Reactie 1:
Liefste liefde,
Ik ben meer dan gelukkig in je dringend antwoord op mijn e-mail, Hoe was je dag vandaag? Mine een beetje koud hier in Dakar Senegal Mijn naam is martha Boub Kassala (24) single en nooit getrouwd, ik ben uit Soedan in Afrika en momenteel ik ben woonachtig in het vluchtelingenkamp hier in Dakar Senegal als gevolg van de burgeroorlog die werd uitgevochten in mijn land jaren geleden wijlen mijn vader de heer, Boub David Kassala was voorzitter gedelegeerd bestuurder ( INDUSTRIAL COMPANY LTD ), in de hoofdstad van mijn land, en hij was ook de persoonlijke advicer aan de voormalige staatshoofd voordat de rebellen aangevallen ons huis een vroege ochtend en doodde mijn vader en moeder in een koude bloed
Het was pas me dat nu in leven is en ik erin geslaagd om mijn weg naar een nabijgelegen land Senegal waar ik woon nu als vluchteling Ik wil graag meer weten over u, uw voorkeuren en antipathieën, uw hobby's en wat je op dit moment doet . ik zal u meer vertellen over mezelf in mijn volgende post, hier Bijgevoegd is mijn foto's in de hoop van u te horen afgelopen
met vriendelijke groet
Martha Kassala
Mijn antwoord hier op:
Beste Martha,
Dat is een heel naar verhaal wat je me nu verteld zeg, ik kan me voorstellen dat dit je niet in je koude kleren gaat zitten. Hopelijk kom je er snel bovenop en kun je je leven gaan vervolgen. Mijn hobby's? Ik ben gek op origami en modelboten bouwen, daar kan ik uren aan spenderen. Lekker priegelen met een pincetje, ik hou er van. Ook vind ik het leuk te fierljeppen, een Friese traditie, lekker even de kop vrij. Wat een leuke foto heb je me trouwens gestuurd Martha, heb je er meer? En hoe komt het dat je zo vloeiend Nederlands spreekt? Heb je dat geleerd op het vluchtelingenkamp? Ik vind het erg knap.
Normaal ga ik nooit in op dit soort uitnodigingen en kijk ik de kat uit de boom. Maar nu eenmaal de aap uit de mouw komt valt er best te praten hoor, de appel valt immers niet ver van de boom!
Nou groetjes en hopelijk hoor ik snel weer wat van je
Willem
Reactie 2 (jammer genoeg een beetje onsamenhangend):
Hartelijk dank voor uw mail.how je bent, was ik na het doornemen van uw e-mail die u verzendt in mijn beïnvloed liguster gebied. Ik weet het, meer voor mij om van u weer te verbergen voor mij en heb ik besloten om contact met u op als gevolg van de urgentie van mijn situatie hier. Mijn hobby's zijn tennis en muziek.
Ik ben Miss Martha Boub Kassala 24 jaar oud meisje uit Soedan in Afrika, de enige dochter van wijlen Dr & Mrs Boub David Kassala, de CEO (WDV-PLC), was in Port Sudan in Sudan en de voormalige minister van Natuurlijke Hulpbronnen. Ik ben gedwongen om als gevolg van de mishandeling ik van mijn stiefmoeder ontvangen in aanraking mijn stap moeder van plan om weg te nemen al mijn overleden vader treasury en eigenschappen van mij sinds de onverwachte dood van mijn geliefde Father.Meanwhile ik wilde om te reizen naar Europa, maar ze verberg mijn internationaal paspoort en andere waardevolle documenten. Gelukkig is ze loopt niet ontdekken waar ik heb van mijn vader dossier, de belangrijke documents.So besloot ik naar Christchurch huis, waar ik op dit moment ben ik voor asiel onder de regering van de Republiek Senegal heeft behouden onthullen. Ik wil u persoonlijk voor een langdurige relatie en bevordering van investeringen in uw Country.also vordering tot u, mijn vader geld van de bank, omdat de bank als waarborg vertegenwoordiging in het buitenland, Wijlen mijn vader zaliger gedachtenis deponeerde de som van ($ 5,3 miljoen USD). In een toonaangevende bank in Londen met mijn naam als de nabestaanden. Toch zou ik bereid zijn om u de nodige documenten op de bevestiging van uw aanvaarding, mij te steunen voor de overdracht en de investeringen van de fondsen voor ons.
Hoe ga je om met me te helpen in een investering, en ik ben blij dat ik mijn studies te beëindigen, zoals ik al zei in mijn tweede jaar, zei de universiteit toen de crisis begon. Het is mijn bedoeling om u te compenseren met 5% van de totale geld voor uw steun en balans voor mijn investeringskapitaal. Dit is de reden waarom ik contact met u op.
Gelieve alle communicatie moet via dit e-mailadres binnenkort alleen voor vertrouwelijke purposes.As zoals ik ontvang uw positieve reactie toont uw belangstelling heb ik alle dingen in actie onmiddellijk ontvangen. Gezien het bovenstaande zou ik het waarderen een dringende boodschap vermelding van uw vermogen en de bereidheid om deze transactie oprecht te behandelen.
U kunt mij bereiken per telefoon op het kantoor van de eerwaarde pater, zijn naam is Pastor ds. Ben Rev Domenic en telefoonnummer ( 0022 778 417 848 ), als je wil, is phone.When om te spreken met mij te bellen hem om te zeggen, Je praat met Martha Boub Kassala Miss, en hij stuurt zijn bureau om mij te bellen, ik blijf bij de vrouwelijke hostel blok 104A. Ik zal het waarderen als je me helpen beveilig ik mijn paspoort, misschien als ik bij je, we kunnen overdragen.
In afwachting van uw dringende en positieve reactie. Let op: dit is alleen voor zichzelf, ik verzoek u om u niet vertellen totdat ik tot u spreek, wanneer de middelen werden overgedragen om te komen te komen.
Met vriendelijke groet.
Martha Kassala.
Zojuist geantwoord:
Martha,
Wat een verhaal weer zeg, je hoeft me echt geen geld te geven hoor, persoonlijk heb ik geld genoeg dus ik maak me daar niet zo druk om. Martha, vertel me wat meer over jezelf, wat voor een muziek vindt je leuk? Ik ben een groot liefhebber van klassiek, Mozart, Bach, Beethoven.. Dat soort werk. Hier in Nederland heb je een winkel met heel veel klassieke cd's. Het hele werk van Mozart koop je daar al voor 5 euro bijvoorbeeld. Kruidvat heet het.
Wel weer een leuke foto! Heb je er nog meer van jezelf?
Ik zou je graag wat beter leren kennen voor we over zaken praten.
Groetjes van Willem
-
- Veelvuldig poster
Ik heb ooit ook zoiets gehad, als reactie op een stacaravan die ik op marktplaats had staan. Of ik ff een bankrekening wilde openen, zodat ze haar geld veilig kon weghalen, want zielig, oorlog bla bla bla. Oh ja ik zou er zelf ook nog wat aan verdienen. Heb het toch maar niet gedaan, kreeg er ook geen foto bij, jammer hoor.
Mijn liefste,
Groeten!
Met veel plezier ben het schrijven van deze vrede van de post naar you.How ben je vandaag? Ik hoop dat alles schrijven well.I om uw e-mail te bevestigen en u verzekeren dat hier sta altijd voor je, Bedankt voor uw informatieve e-mail, de inhoud ervan waren naar behoren opgemerkt met betrekking tot uw e-mail, omdat ik dit land binnen te komen heb ik altijd het gevoel dat ik heb aan het einde van de wereld niet tot ik kom uw contact, en het lezen van uw e-mail geeft mij meer moed om te weten dat alle hoop nog niet verloren, soms zal ik moeten nadenken over hoe ik mijn droom te verwezenlijken in het leven, omdat mijn toekomst verspillen weg hier in vluchtelingenkamp waarin de dood van mijn ouders hield me, maar ik kan u verzekeren dat door uw hulp kunnen wij op een dag ontmoeten om onze delen levensstijl,
Bedankt en neem dan zo vriendelijk te proberen en om te weten dat Afstand eigenlijk niets te doen hebben of te zeggen waar sprake is van liefde en waarheid te zijn en dan beide samen kunnen komen en zijn als een elke dag. Ik geloof en ook het gevoel hebben dat in de wereld van vandaag, noch ras, nationaliteit of religie zal niet langer posse een ernstige belemmering voor man / vrouw relaties. Hoewel we niet goed kennen elkaar, maar ik denk dat het communiceren met elkaar is een uitgangspunt om heel goed weten, ik wil dat je weet dat mijn conditie heeft mij zo veel te veranderen waarom, want als mijn overleden vader nog leefde, ik voel de wereld is van mij, maar nu dat alle familieleden is gegaan (overleden), ik weet nu dat er twee soorten water, het hete en koele, neem dan zou ik graag willen dat u me meer vertellen over uw familie, wat u voor het leven, uw ervaring uit het verleden in de liefde, zal ik u meer vertellen over mijzelf en er is iets belangrijks dat zal ik u vertellen over mijn volgende post en ik zou graag willen dat u mij te helpen opnieuw vinden uit dit kamp met mijn geld alsmede bij te dragen tot me aan de standaard van de vrouwen van de onderneming, hoop van u te horen,
hou van je,
uwe trouw martha
Verdorie, ontdek ik ook nog dat ze nu al vreemd gaat. De sloerie.
http://www.golf4.de/off-topic/133424-fo ... niert.html
http://www.delphifaq.com/faq/russian_ma ... 2055.shtml
Ben er klaar mee
http://www.golf4.de/off-topic/133424-fo ... niert.html
http://www.delphifaq.com/faq/russian_ma ... 2055.shtml
Ben er klaar mee
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster